- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripley
tag
Mistral!
Sztori:
Tápot vettem a Mistraltól márciusban (Sirtec, nem volt olcsó, 11E Ft). Sajnos feldobta a talpát a hétvégén, mondom semmi baj majd garanciába kicseréltetem. Visszavittem az üzletbe, ott megmondták, hogy a papíron amit adtak kis betűkkel rajt van, hogy hol a szervízpont, (én nem láttam, de ez az én hibám). Irány a szervíz, bemegyek, sorszámhúzásos rendszer, nincs senki, de várnom kellett, míg hívtak, odamegyek a pulthoz, elmondom mi a probléma azt mondja az arc, hogy adjam neki a cuccot, odaadtam, meg sem nézte, hogy igaz-e amit állítok, könyvelte, hogy rossz a cucc. Azt mondja, hogy ilyen tápot már nem forgalmaznak, ezért ad egy papírt, levásárolhatom. Mondom jó, akkor kell egy táp, mondom legyen az enermax, arra akkor csak kb 9E Ft-ot kell ráfizetnem és lesz egy új király tápom, erre azt mondja, hogy 13490-et kell befizetnem, mert a táp amit bevittem csak 6500-at ér. De mondom az 11E volt akkor hol a többi 5500, a garancia nekem azt takarja, hogy az egész értékre garanciát vállalnak, erre azt mondja, hogy az árra ők nem vállalnak garit, (mondom mivan?), meg egyébként is hogy gondolom, hogyha például nekem elromlik a DVD-íróm mondjuk akkor ők adnak egy tök újat, ami akár 3x többet tud, nekem ingyen. Erre mondom neki, hogy az LG DVD-írómat a 4083-ast a cég ahol vettem garanciában egy az egyben kicserélte egy 4163-asra, akkor az hogyan van? Azt mondja, hogy az nem úgy van, de azt már nem indokolta meg, hogy miért, én vegyem tudomásúl, hogy a táp amit bevittem csak 6500-at ér és kész. Jó, de mondom akkor ha ők a szervíz, akkor szervízeljék meg a kütyümet, itt hagyom addig. A válasz: Hát ők igaziból ezt nekem nem javasolják, mivel ők nem is szervíz, ki kell küldeni a gyártóhoz, és az több hónap lenne, és ... Ekkor meguntam és azt mondtam, hogy megveszem a másikat, mire közölte, hogy jó, de arra csak 2006 márciusig tud garanciát adni, mert ez cserekészülék. Na ekkor már hiper ideg voltam, de mondom mihamarabb megszabadulok tőle, mert a következő okosságra már kiszedem a pult mögűl. Úgyhogy felmentem az eladótérbe a papírommal, kifizettem a 13490 Ft-ot, és átvettem az új tápot, de okúlva az előbbiekből megkérdeztem, hogy hol tudom érvényesíteni a gyártói 3 év garit, ha ők csak 4 hónapot adnak? Erre az eladó nem tudott érdemleges választ adni, azt mondta, hogy ők nincsenek kapcsolatban a gyártóval, és nem tudja mi van ilyenkor. És mondom akkor a nagyker felé kellene reklamálnom, ha vallami probléma van? Mondanom sem kell, hogy ezt sem tudta. Na ekkor lett teljesen, egy életre elegem a MISTRALból, sarkon fordúltam és hazajöttem.
A dologból okúlva senkinek sem sem ajánlom ezt a szemét céget, ahol a garancia annyi, hogy használtáron megveszik tőled a rosszat, és vehetsz egy másikat helyette. Én tuti, hogy többet a közelébe sem megyek a boltnak, és ezt javaslom mindenki másnak is.
Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de le kellett írnom ezt a dolgot, mindemki okulására.... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
Akkor azóta változtak a dolgok, többen vagyunk, akik így jártak, a fogyasztóvédelem fórumán pedig külön topik található többszáz hozzászólással, és a mistralosok kárörvendő, pofátlan, nagyképű beszólásaival. Jah, majd elfelejtettem, ha minden igaz akkor eljárás is folyik ellenük az üggyel kapcsolatban, mármint a mistral ellen.
... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
A Fogyasztóvédelem oldalán olvastam, szerintem ott inkább tudnak erre a kérdésedre válaszolni, de az ottani fórumból Vokop is indított ellenük valamit, neki én is elküldtem a papírjaim, hogy csatolhassa az ügy egyéb papírjaihoz, és megkértem, hogy tájékoztasson a fejleményekről, de ez csak tegnap volt, úgyhogy még semmi konkrét nincs.
... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
válasz directsl #105 üzenetére
A dologgal kapcsolatban ajánlom figyelmedbe a fogyasztóvédelmi főfelügyelőség fórumának Mistral topicját, valamint a http://www.mistralpanasz.tar.hu oldalt, linkelve: [link]
Egyébként úgy tűnik lassan megindul ellenük az eljárás a nem megfelelő garanciális ügyintézések miatt. Nagyon sok szerv, többek között a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, több jegyzői iroda, valamint több ügyészségi hivatal, köztük a Legfőbb Ügyészség
Közigazgatási Jogi Főosztály Szabálysértési Osztálya is vizsgálja a dolgot a TKJ. 8819/2005/2-I. ügyszámon. Ha panaszt akarsz tenni ellenük, csak hajrá, minél többen vagyunk annál biztosabb a siker, annál több a bizonyiték.
[Szerkesztve]... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
Csak annyit tudok erre mondani, mint azt előbb is tettem:
[link]
Vedd fel a kapcsolatot a www.mistralpanasz.tar.hu oldal szerkeszőjével, a fogyasztóvédelem fórumán megtalálod (www.fogyasztovedelem.com) Vokop néven, szerintem neked is meg fogja köszönni a segítséget.... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
A 11. kerületi jegyzői titkárság üzletben tapasztalt hiányosságok miatt ideiglenesen bezáratta a Mistral Karinthy utcai üzletét.
[link]... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
A Pécsi Városi Bíróság kötelezte a Mistral Kft-t, hogy változtassa meg a jótállási jegyén feltűntetett feltételeket, illetve a weblapján közzétett garanciális feltételeket, illetve a garanciális ügyintézései során a kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően járjon el.
Ez egy elsőfokú ítélet, fellebbezés várható, persze Mistral részéről.... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
-
Ripley
tag
Hja, csak imádkozz is, hogy nehogy valami elromoljon. A szervízben ugyanis nem lesznek ennyire korrektek, meg jófejek, még akkor sem, ha a vásárlók könyvét dedikálod, őket teljesen hidegen hagyja.
... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
válasz Eugene Roe #204 üzenetére
Az Aqua-val nekem is csak jó tapasztalataim vannak kibontják a dolgokat, hogy megnézhesd, a garanciális ügyintézésük pedig szerintem korrekt, ráadásként tényleg segítőkészek, és sok minden kapható náluk, viszonylag olcsón.
... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
Ha jól tudom van ott egy Mistral, azt mindenképp kerüld el, sokak megjárták már velük, elég csak a fogyasztóvédelem fórumának idevonatkozó, vagy ezen topikot elolvasni.
... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
-
Ripley
tag
Elégedetten vettem észre a minap, hogy a Mistral cég ismét bezárt egy üzletet. A Karinthy-n is megszűnt az árusítás. A honlapjuk is eléggé fura lett. Szép lassan megszabadulunk ettől a fogyasztóvédelmi rendelkezéseket be nem tartó cégtől. Szerencsére.
R.P.: Ha megnézed az árlistájuk különböző a webshopban és az üzletben. Valószínű ezért nem lehet átvenni már személyesen. Egyébként tényleg nem szép tőlük, hogy nem reagálnak, voltál már asztalt verni?
[Szerkesztve]... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Battlefield 2042
- Linux kezdőknek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPhone topik
- BMW topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen