- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung SmartTag2 teszt
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szten Márs
nagyúr
Szigorúan mások itt leírt tapasztalata alapján amit így első blikkre mondanék az általad említett három bolt sorban:
Jó - rossz - nem tudom.Nem kell átnyálazni a topicot, van kereső a forum bal felső sarkában, sokkal könnyebben és hatékonyabban kereshetsz vele
Ide kapcsolódó topicok: [link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Szten Márs
nagyúr
válasz .:Kristian:. #421 üzenetére
Elutasították? Ezt hogy? Azért legalább kérdezd meg, hogy mi az öreganyám térdekalácsa az, hogy elutasították? Eszem megáll
-
Szten Márs
nagyúr
válasz .:Kristian:. #425 üzenetére
Hát, annyira nem volt elhamarkodott, mert ilyet még életemben nem láttam, hoyg egy webáruház, vagy bármely más áruház a forint ingadozása miatt ne adjon el egy terméket, főleg ha az előzőleg le lett fixálva. Továbbra is az eszem megáll...
-
Szten Márs
nagyúr
válasz .:Kristian:. #427 üzenetére
Jaaa értem. Így már más
-
Szten Márs
nagyúr
válasz Norbert82 #452 üzenetére
Ha a hiba szoftveres, akkor arra természetszerűleg nem szól a garancia. Épp ezért az ilyen jellegű problémák orvoslásáért mindenhol fizetni kell.
Persze ez nem mentség a flegmaságra, na meg szerintem ennyiből 100%-ra senki nem mondja meg, hogy szoftveres gond, de ettől még fontos a vásárlónak is megérteni, hogy ilyesmire nem terjed ki a jótállás, sehol. -
Szten Márs
nagyúr
válasz Norbert82 #455 üzenetére
Első körben a cég vezetőjével kéne beszélned, és elmondanod a panaszaidat. Simán van lehetőség rá, hogy ő nem tud az alkalmazottai ilyen viselkedéséről és jól jönne, ha felhívnád rá a figyelmét, ezen kívül lehetséges, hogy elintézné a tényleges, ingyenes és gyors kivizsgálását a gépnek.
Ez lenne a kulturált út így elsőre. A szendvicsember nem az.Most látom, te tulajdonképpen csak ezért regisztráltál a prohardverre?
[ Szerkesztve ]
-
Szten Márs
nagyúr
Én komolyan nem értem, hogy miért olyan nehéz a címet értelmezni.
Emberek! Ez a topick a boltokkal kapcsolatos negatív vélemények megírására való, a különböző forumon kötött üzletek ilyen-olyan bajainak kitárgyalására van több topic is, pl. kezdetnek kapásból itt van ez: [link] -
Szten Márs
nagyúr
válasz szivacs200 #490 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs