Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sopi

    senior tag

    Sziasztok!

    Jelenleg a Globelectro webshop-jával küzdök. Bár láttam, hogy a nem ajánlott kategóriába volt, de technikai utalást nem vettem figyelembe, mert úgy gondoltam, hogy azóta biztos rendbe rakták a dolgaikat, mivel korrektnek tűnt a weboldal (PayPal lehetőség, automatikus mailek, ahogy kell, ...).
    Volt 1 rendelésem szállítással, amit PayPal-el fizettem, kaptam visszajelzést, eddig OK.
    Utána rájöttem, hogy kéne még egy másik kütyü is és jó lenne, ha azt is feladnák ugyanabba a csomagba (egyik nap éjjel adtam fel a rendelést és reggel ugrott be egy másik dolog is). Felhívtam őket, hogy megkérdezzem, van-e erre lehetőség. Erre kicsit morcosan, de elmondták, hogy van rá lehetőség, írjam a megjegyzésbe, eddig is OK.
    Ezek után feladtam a rendelésem, ismét PayPal-t választva.

    Az oldaluk szerint nem lett kiegyenlítve mégsem ez a második rendelésem. Gondoltam, hogy esetleg csak nem regisztrálta automatikusan, így vártam 1 napot, de nem történt semmi.

    A gond most kezdődik: írtam nekik mailt, amiben leírtam mi a gond + továbbítottam a PayPal visszaigazolást. Erre nem reagáltak semmit egész nap, ezért másnap újra írtam mailt és megpróbáltam felhívni őket, de telefonon nem elérhetőek (se mobil, se vezetékes). Ma reggel óta többször hívtam már őket és még mindig nem érhetőek el és a mailekre sem válaszoltak még...

    Erre rákerestem neten a tulajdonos cégre, GTC Hungary Kft. és felhívtam az ahhoz tartozó mobilt. Itt úgy látszik találtam egy segítőksész emberkét, de ő több webshopot is felügyel, így mondta, hogy kapásból nem tud segíteni, de elkérte a szükséges adatokat és azt mondta, hogy utánajár a dolognak és visszahívnak.
    Jelenleg így áll a helyzet.

    Üdv,
    Sopi

    [ Szerkesztve ]

  • Sopi

    senior tag

    válasz GaborGh #1013 üzenetére

    Az egyik rendelést 12.04-én 22:37-kor adtam fel, a másikat peidg 12.05-én 10:34-kor.
    Az ürge, akit sikerült elérnem visszahívott és elmondta, hogy szólt az illetékeseknek, hogy majd keressenek fel a rendelésem kapcsán és megnézte, rendben megérkezett mind a két fizetésem.
    A webshopban azóta is "Nincs kiegyenlítve" a jelölés és kaptam egy mailt "Szállítási határidő hosszabodás" tárggyal.
    Üdv,
    Sopi

  • Sopi

    senior tag

    válasz Sopi #1014 üzenetére

    Péteken (12.09) felhívtak a Globelectro webshoptól és elmondták, hogy technikai probléma volt a PayPal és a weboldaluk között, ezért nem váltott át a státusza a rendelésemnek, a hibát már elhárították, csak a karácsonyi szezon miatt sok a megrendelésük. Emellett elmondta, hogy nagyon sajnálják az esetet és legkésőbb hétfpn fel is adják a csomagomat.

    Mondtam az illetőnek, hogy a technikai problémával semmi gond, biztos voltam abban, hogy erről van szó és nem arra gondoltam, hogy buktam a pénzt, de a kommunikáció akkor sem volt korrekt, mert manapság nem járja, hogy egy webshop-ot se e-mailben, se telefonon ne lehessen elérni 3 napon keresztül (12.05-én volt a problémás rendelés és 12.08-án telefonáltam a tulajdonos cégnek, mert a webshop-ot nem értem el egyik nap sem).

    A lényeg, hogy a rendelésemet elméletileg holnap már útban lesz hozzám és végre nekiláthatok a vmWare ESXi telepítésének a HP Microserver N40L-en.

    Üdv,
    Sopi

Új hozzászólás Aktív témák