Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sirus86

    tag

    LOGOUT blog

    válasz Attila0 #26 üzenetére

    Az a gond, hogy nincsen olyan alternativa hibridbol sem, amire nagyon sokan szeretnenek megoldast. Pl. puttonyos autok, munkagepek. Vagy ha van is, akkor a motorvalasztek szar, es lerohad (pl. Francia 1.2 ecboost, meg a Ford benzinese, A VW csoport korai TSI motorjai, Renault 1.2 Turbosa, Prince motorok es meg lehetne sorolni) 100.000 km korul. Pl: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2023/07/28/garanciaidon-tul-kezdi-zabalni-az-olajat-a-motor---csak-a-vevonek-problema-ez-/ Tehat ha vesz az ember egy ilyen autot, kb kidobta a penzet par even belul. Pl. Mig a kornyezetkarositonak mondott dizelek (amig tenyleg azok, foleg ha kiveszed a DPF-et), azok meg elmennek nagyon sok km-t. Melyik a jobb a foldnek? Ugyanez az EV-nel: 1 milliot futott a Tesla. Jah, kb 9 motorral es 3 akkuval. Na ennek mekkora a karosito hatasa. Ezert nem hiszem,hogy a jelenlegi EV-k es hibridek a megoldasok. Szerintem jobb energiatarolo rendszer, es javithatosag lenne a lenyeg (nem a Musk-fele kiontom az autot ket darabbol es nem lehet utana javitani). A Sved kollegaim is szivnak az EV-kel, sokaknak mar a tele hocsukaja veluk, mert telen szivas az egesz. Ja es meg nem is irtam az alkatresz arakrol. Miert 1 misi egy led-es lampatest? Az autod kb gazdasagi totalkar, ha cserelni kell. Ellenben egy h4-h7 izzo meg 2000 ft. Szoval elmeletben nagyon szepek ezek a dolgok, de az Autbahn Magyarorszagig megiscsak 15-20 eves vasakkal, vagy nagydizel-nagybenzinesekkel van tele.

    És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

Új hozzászólás Aktív témák