Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ..Balazs..

    újonc

    Sziasztok! Még nagyon nem vagyok járatos az ali témában, ezért egy kis segítséget szeretnék kérni.

    November 13-án rendeltem aliról egy terméket. Már alapvetően gyanús volt, mert jócskán a többi ajánlat volt az ár. 3 napos promóciós árat hirdetett meg az eladó, rendelés már volt rendesen, de visszajelzés persze semmi. 3 USD körüli összegről van szó, úgyhogy minden mindegy alapon megrendeltem.

    Az eladó rögtön ezeket írta nekem:

    "Hi, friend
    Note: Because a big promotion, so there may be the wrong tracking number. But, as usual shipment. Please be patient and wait for 29 days. 29 days later you still have not received the parcel, I will refund your money. Thank you for your understanding.
    Sincere greetings.
    guoguang wen
    2014-11-13 18:48:25
    Hi friend,
    How are you ,thank you so much for your support all the time, I have shipped your items to you yesterday. The estimated arrival time is 7-39 business days. (not include Sunday and Saturday), If the package not arrive you in 25days,PLS go to your local post office to ask about your package. And after received the items, if you are satisfied with the items, pls leave me positive feedback. thank you ,if you have any question ,please let me know as free, thank you so much !
    V.P.Kyushu Co., Ltd."

    A TN persze azóta sem működik, gyanítom, hogy át akar verni az eladó.

    Úgy gondolom disput jönne most, de olyat még nem csináltam. Vagy várjam meg a 25 napot amit emleget az eladó, létezne, hogy tényleg feladta, és nem jó a TN?

    Tudnátok esetleg nekem abban segíteni, hogy hogyan kell majd kitölteni a disputot??
    A leírást olvastam, de sajnos enyhén szólva is gyenge az angolom, így nem tűnt minden világosnak elsőre.

    Természetesen full refund lenne az elvárás.

    Előre is köszönöm szépen a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák