- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hunujv
tag
Nekem eddig két vitás vásárlásom volt.
1. Rendeltem egy telefont, a fizetéstől számított harmadik napon az eladó már fel is adta a csomagot, amit kis késéssel ugyan, de végig tudtam követni. A szállítás összesen szingapúri postával 7 nap volt így a csomag 10 nap alatt nálam volt. Tehát eddig fantasztikusan mentek a dolgok. Termék tökéletes volt, egyetlen hiba volt, hogy a hirdetésben az szerepelt, hogy a készülék tartalmaz magyar nyelvet, ám a valóságban nem ez volt a helyzet. Ezért csináltam képeket, hogy bizonyítsam az igazam, majd nyitottam egy vitát. Az eladó végig korrekt volt, elismerte a hibát, majd jött az egyezkedés. Ez sem vészes, indításnak az egész vételárat követeltem vissza, mondván így nem tudom használni a mobilt, az eladó persze nem ment bele, de az alkudozásoknak meg lett az eredménye. A telefon árának 60%-t visszafizette. A telefonra pedig került egy multi-langos rom. Tehát itt jól jártam. Érdekesség, hogy mikor visszautalta a pénzt a második napra rá a számlámon volt. (Ezt azért jegyeztem meg mert a második vitához kapcsolódik.)
2. Ez a furcsább és ez még folyamatban is van. A lényeg rendeltem egy mobilt kifizettem 10.17.-én, másnap írt az eladó, hogy az aksi mizéria miatt nem tudja küldeni csak szingapúri postával, evvel egyetlen bibi, hogy fizessek még 45 dollárt ezért. Egyből vita nyitás és fenyegetés a leminősítéssel, amelyre (10.22.-én) visszautalta a pénzt. És azóta a pénz merre lehet nem tudom, mert még azóta se jött meg. Az eladó segítőkészs, de sokra nem megyek vele, hisz látom hogy elutalta pénzt, de az valamiért nem jött meg még azóta sem. Aliexpress oldalán persze 7-10 nap van írva, csak a probléma, hogy az a mai nappal letelt és ma sem ért ide. Marad a türelem, hisz mást nem tudok csinálni, Aliexpress csetroboton kívül más elérhetőség nincs, bár találtam egy mail címet amin lehet érdeklődni (buyer@aliexpress.com), de válasz még nem jött.
Ha esetleg járt már valaki így, írjon!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen