Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz st3v3np3t3r #37961 üzenetére

    Te azt tudod hogy az AliExpress küldte vissza a pénzt, nem az eladó, így csak a frászt hozod rá és semmit nem tud kezdeni veled.
    Itt is többször leírtam hogy miként jutsz hozzá ilyen esetben a pénzedhez. Nem rossz az a szám csak nincs használatban és bankszámlára küldték.
    A bankod köteles neked eljuttatni. Majd mindjárt megkeresem a javaslatomat.

    Ez pénz megérkezik a régi bankodhoz. Banktól függően megkereshetnek hogy érkezett pénzed fáradj be a volt számlavezető fiókodba rendezni.
    Ha nem értesítene. Látod az AliExpress döntést hogy refund. Vársz úgy 5-7 napot. Az eredeti fizetési információkkal, a volt számlád és kártyád adataival valamint a refund-os értesítővel besétálsz a volt számlavezető fiókodba és megkéred őket hogy bejött és számlára nem könyvelt deviza tételek közt keressék meg és adják ki vagy utalják az új számládra. 30 napig ott ezen a "gyűjtőszámlán" a pénz azután küldik vissza. Ez egy technikai számla, a banki ügyintéző direktbe nem fér hozzá, egy másik részlegnek kell telefonálnia hogy megtalálják.
    Néha kifogsz olyan ügyintéző aki kapásból azt mondja hogy rögtön visszaküldték, de ez nem igaz. Mert ha a rendszer nem könyveli nekik meg kell keresni hogy ennek mi az oka és a volt ügyfél felé is van kötelezettségük, nem csak az esetleges később befutott hátralék begyűjtése miatt kell az ügyfelet elővadászni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák