Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz V/ #38086 üzenetére

    Ez nem most volt, még valamikor 2019-ben... De lényegtelen is. Én mondjuk azt az egyet nem értem, hogy miért nem a Walletben elmentett kártyára vagy egy elkért bankszamlára utalják vissza a pémzt,miért arra, amiről vásároltak?! Itthon is volt már hasonló esetem, nem is egy, mindig kértek egy aktív bankszámlát amire visszaküldték a pénzt. Legutoljára az eMag-nál volt hasonló procedúrám. Vettem MyKronoz okosított órát, ami 7nap után kijelzőhibás lett. Visszaküldtem a terméket az a leírt címre és kértek egy aktív bankszámla számot. Azt mondjuk Revolut kártyával fizettem.

    Jelenleg Alin a Walletben a Revolut kártyám van megadva. Tehát a közeljövőben remélhetőleg ilyen incidensem nem fordul elő. Ez számomra kellemetlen, hogy jelese termék, se pénz...
    Bár mindig mikor egy ismerősnek rendelek, előre szólok, hogy Én felelősséget nem tudok vállalni se arra, hogy 4-5 héten vagy 2 hónapon belül megérkezik a terméke,se arra, hogy ha nem jön meg, a pénzt vissza tudjam kérni. Sajnos Alin is volt ebből precedensem, hogy egy termék nem jött meg, az eladó nem volt hajlandó refundolni, az Ali meg elutasította az igényt. Én erre Önköltségre nem vállalkok semmit!

    Nem horror összegről van szó, egy 4000Ft-os(postával együtt) automatikusan kikapcsoló multimétert kellett rendelnem. Ezt február 10.én rendeltem meg és fizettem ki az OTP-s webkártyával, 2hónapja szállítás alatt státuszban van a követés szerint. Amúgy minden más is,amit ugyan azon a napon rendeltem, de azok határideje nem járt még le. Viszont amit március 5én rendeltem cuccokat,szint úgy ugyan annak az ismerősnek és magamnak, azok már a hónap elején itt voltak.

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák