Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k!nG

    aktív tag

    Sziasztok,

    Gyors kérdés, gondolom már kétezer ember feltette előttem. Rendeltem egy terméket, kb. 8000 forint értékben (Airpods töltő tok) és szerintem bent ragadt a vámon, mostmár lassan egy hónapja. (pedig ha jól értem, értékhatár alatt van és semmi hivatalos dolgot nem kaptam ezzel kapcsolatosan)

    Kiküldött az AliExpress egy emailt, hogy 3 nap múlva automatikusan el fogják fogadni a rendelésemet és ezzel a sztori letudva. Szóval ezekszerint most két opcióm van: refund/return, vagy konktaktálom a vámot?

    Őszintén ha ennyit vártam már szívesen átvenném a terméket, de lövésem sincs ilyenkor mi a procedúra. Lehet egyszerűen visszaküldetem, csak az elveszett tok miatt lassan már fél éve töltetlenül csücsül az Airpodsom. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/vargadom

Új hozzászólás Aktív témák