- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Telekom mobilszolgáltatások
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66591 üzenetére
Mindig így működött amióta az AliExpress használható, nincs garanciális reklamációs intézés, csak a kézhezvételtől 15 napon belüli reklamáció, vagy ha nem kapod kézhez akkor 15 napon belül a pénz visszakérése, miután lezárul a szállítási védelmi idő.
Az eBay-n 30 nap a max idő és azután a garancia szintén az eladóval rendezendő.
Az hogy új termékek esetén kell-e biztosítani garanciát az a eldóra vonatkozik, aztán vagy lesz belőle valami vagy nem. Én az AliExpressről annak tudatában vásárolok hogy ha 15 napon túl tönkremegy az kuka nem foglalkozom vele. Ha tényleg működne a garanciázás akkor ugye visszaküldeni is pénz, azt fizeti vagy nem fizeti az eladó kiszámíthattalan és ha nem telehjhesít ez ügyben semmit akkor nincs kényszerítő eszközöd, nem hiszem hogy a Kínai Fogyasztóvédelmi Hivatalnál tudok bármit is kezdeményezni, még az EU raktárasok esetén az EU-s fogyasztóvédelmi szabályok működését sem látom biztosítottnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!