Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Tangkuban #67275 üzenetére

    Azt látod hogy sikertelen kézbesítés? Akkor ennek a kézbesítő postán kell lenni. Így nem igazán kell mondani róla semmit, értesítőnek kell menni.
    Ha te adtál utasításokat a kezelésre (ne vigyék ki, ez igaz is lesz mert 1 kézbesítés van ha Európa+-os, így nem vitték volna ki), azzal csak bonyolításra került a téma.
    Hidd már el hogy a telefonos ügyfélszolgálat egy már helyben kézbesítés alatt álló küldemény esetén csak bekavarni tud, a helyiekkel kell egyeztetned, nem arra várni hogy majd telefonálgatnak neked hogy mit intézett vagy nem intézett.
    Van némi tapasztalatom és rálátásom a postai dolgokra, az hogy lelkiismeretesnek tűnik a hangja nem jelent semmit, pl ők nem is látják a belső logisztikai adatbázist csak az általad megismerhető (publikus) nyomkövetési adatbázist, így kevesebb információval rendelkeznek, mint mondjuk a logisztikai bázisok ahonnan viszik a helyi postára a küldeményeket és arra sem lát rá hogy a helyiek épp hol tartanak a küldemény feldolgozással.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák