Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz pilóta #59436 üzenetére

    Dispute gomb
    Megérkezett Receive item, Yes
    Return goods
    Az ok választás, személyes ok: Personal Reasons
    Nincs szükségem rá, I no longer need to product
    Beírod a teljes összeget amit fizettél.
    A szöveges részhez beírod hogy a kérésének megfelelően indítottad a dispute-t és várod a pénzed.
    Bizonyítéknak amit küldött szöveget azt csatolod képként.
    Egy minta kép amit idéztél:

    De az a véleményem hogy ez szemét húzás tőle. Ha nincs az amit megvettem akkor ne jelölje elküldöttnek, van 10-14 napja feladni, addig kiderül hogy nincs semmit nem kell csinálni és ha nem adja fel automatikusan zárul a vásárlás és jön a pénz vissza.
    Az sem tisztességes hogy visszaküldés és részemről személyes ok azért mert hülye volt.
    Simán visszaadhatná a pénzt, persze kap egy fekete pontot az AliExpresstől eladási szabályok megsértésért és az minősítés gyengülést fog neki okozni.
    Szóval ha visszajön a pénz én egy negatív (1 *) értékeléssel honorálnám.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák