Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66557 üzenetére
Az AliExpress az említett 15 napon belül biztosít probléma rendezési lehetőséget. Itt AliExpress közreműködéssel ténylegesen nincs elállási jog, bármit is sugallnak, ha az eladó biztosít ilyet akkor persze az igénybe vehető.
A 15 napos probléma rendezési dispute után csak az eladóval lehet egyezkedni az által vállalt reklamációs időszakban. Ebbe az AliExpress már nem közreműködik, az hogy a felületükön keresztül történik üzenetváltás az nem közreműködés.Nálad is ha az AliExpress részéről igértek volna ilyet, azzal nem mész semmire, hiszen nem tudják az eladót kényszeríteni arra hogy megoldja a problémát ha az nem lenne rá hajlandó. Igérnek refund-ot de nincs jogalapjuk az eladótól behajtani, mert csak 15 nap az általuk vállalt reklamációs időszak, ami azután van ahhoz semmi közük.
Csak az eladóval tudod ezt lerendezni. Itt azért lényeges az hogy elméletben a garanciális probléma esetén vissza kell küldeni a hibás terméket és elsődlegesen csere, javítás és csak a végső esetben pénz visszaadás jön szóba.
A gond az szokott lenni hogy ki fogja fizetni a visszaszállítás költségét, ha van garancia akkor az eladónak kellene valahogy , de még az EU raktáras AliExpress eladó esetén is problémás szokott lenni és tőlünk minden irányba (EU vagy EU-n kívüli) nagyon drága. -
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #66557 üzenetére
Megjött az emailes értesítés az alitól.
Én nem tudom, hogy ez az alinál mi, de ezek rettentő hülyének néznek. Még mindig garanciális probléma. Videó felvéve, egyértelműen látszik az eszközön, hogy piros hiba ledet dob be, amire az eladó is azt mondta, hogy nem restartolható, mert hiba.. és most azon szarakodnak, hogy nem látszik eléggé, hogy mi a baj.
Világosban vettem fel a videót, ahol látszik a készülék teljes valójában, látszik a piros led, majd lekapcsoltam a lámpát, hogy sötétben is látszódjon a piros led, nyomkodom a gombokat is, hogy nem reagál az eszköz, teljesen nonszensz, hogy most arra hivatkoznak, hogy emeljek a fényerőn a videó beálltásoknál. Egyszerűen ezek mocsok hülyének néznek..
Akkor, ha így hát megkapják, felemelem a fényerőt meg a szaturációt, hogy kiégjen a kép, ha ezt akarják. Idióták.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen