- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
ma Nem a kiegészítők csatlakoztatófelületére gondolunk, hanem a másik rejtélyes elemre a jobb sarokban.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erik-22
kezdő
Sziasztok!
Aliról rendeltem EU raktárból és ez a csomag állapota hó vége óta.
Az ünnep miatt lehet feltorlódás esetleg postánál? Érdemes esetleg felhívni őket?
A régebbi hozzászólások alapján már lassan kézbesíteniük kellene, mivel európa+ csomag ha jól értettem. A válaszokat előre is köszönöm.DHL:
Posta:
-
Erik-22
kezdő
válasz Erik-22 #75108 üzenetére
A segítségeteket szeretném kérni. Vagyunk legalább hárman akik rendeltünk telót Aliexpressről és spanyol raktárból GLS szállítás helyett német raktárból DHL pakettal küldték. A tracking március 30 óta nem frissült. Az eladónak írtunk mind a hárman, ő pedig elvileg kétszer írt a logisztikai partnernek, de nem kapott választ még.
Az állapot mindhárom csomagnál ugyanaz.
CM811277162DEElveszhetett a csomagelosztóban mind a 3? Ezek egy szállítmányban vannak gondolom. Esetleg lehet az hogy már itt van az országban csak a posta nem csinált vele semmit?
DHL telefonszámot [link] vagy melyik posta telefonszámot [link] érdemes hívni?
Illetve Aliexpressen valamilyen időt célszerű hosszabbítani ilyenkor ugye?
Köszönöm a válaszokat előre is.
-
Erik-22
kezdő
Nekem is csak a missing items/wrong items/empty package opciónál enged feltölteni képet.
A szállítási védelmi idő pénteken lejárt (nálam csak 22 nap volt az az időszak), tehát akkor még 13 napig indíthatom a dispute-ot. Ma el is fogom akkor így képek nélkül, csak lenne még néhány kérdésem.
Írtam az eladónak, hogy hosszabbítsa meg a szállítási időt lejárat előtt, annyit írt "OK", de a visszaszámlásás nem hosszabodott meg, az letelt még pénteken. Akkor gondolom ez nem történt meg.
Eladónak írtam hogy indítson vizsgálatot a csomag után mert csak ő tud. Akkor most ne a tracked as lost opciót válasszam ugye? Mert igazából elveszett a csomag de nem hivatalosan, tehát még szállítás alatt áll (still in transit) opció kell?
-
Erik-22
kezdő
Azt, hogy nem akarja visszafizetni az eladó nem fogadom el nyilván, tehát reject all-ra kattintok. Utána ezt most nem értem pontosan mit akar. Elsőre kell kattintani? Képet még mindig nem tudok feltölteni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen