Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Mr.Csizmás #3353 üzenetére

    Ehhez képest pl. terméken lehet módosítani lazán egy részleges szállítás alatt lévő/teljesített megrendelésnél.

    Vagyis: megrendeltem, kifizettem azonnal kártyával, számla letölthető a felületről, 2 termék raktáron, a 3. beszerzés alatt. Másnap vettem észre mikor jött a mail, hogy 2 meg is érkezett a boltba, a harmadikra (utp kábel :D) várni kell.
    Új termék hozzáadása: raktáron lévő kábel azonos árral, eredeti kábel kiszedése: jött a mail azonnal, hogy átvehető. :)

    Mondjuk nem ez a normális, meg is lepődtem... de visszatérve az általános részére: korántsem biztos, hogy szerződésmódosításról van szó. Sok webshopnál nincs tisztázva, hogy mikor születik meg a távollévők közötti szerződés.* Vagy ha tiszta is, rengetegen inkább azt választják, hogy nem a megrendelés gomb megnyomásakor, hanem kiemelik: az csak megrendelés, ajánlattételnek nem minősül, stb... a visszaigazolás sem az, csak automata email. Az ár módosulhat, rossz ár nem ár, stb... hanem majd akkor lesz szerződés ha ők (+nagyker, forint árfolyam, csillagok...) úgy gondolják. :)
    Úgyhogy szerintem az az általánosabb, hogy amíg nem kaptad meg a terméket (régen ez is kibúvó volt a 14 napos elállás alól, ma már ritkább: személyes átvétel=nem távollévők közötti szerződés, hanem megrendelés+személyes vásárlás) vagy nem fizettél addig nincs szerződés.

    *Pl. Edigitalt érdemes elolvasni. Több helyen le van írva a fenti seggvédő szöveg, hogy még nem igazolták vissza, nincs fixálva, stb... addig a kedves vevőnek semmi nem jár.
    Egy bekezdéssel lentebb meg az, hogy nem mondhatod le, fizetési kötelezettséged van, blabla...

Új hozzászólás Aktív témák