Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tupacamaru

    veterán

    válasz SchumiBácsi #6890 üzenetére

    Fizetésnél ott szokott lenni hogy xxxx forint, és fölötte vagy alatta pedig hogy xxx euro, mindig az euro-s gombot nyomd meg mert akkor a bank fog váltani.

    Nálam mos így néz ki, mindig a Pay in EUR gombot válaszd.

    [ Szerkesztve ]

    Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

  • válasz SchumiBácsi #6890 üzenetére

    Üdv újra!

    A szóban forgó rendelés szokatlanul korán érkezett meg mert a rendelés adataiban:

    "Arriving 8 November - 14 November
    Your package was shipped Friday, 2 November."

    Azaz érkezik 8-14edike között, amit egyébként 2odikán adtak fel.

    Ma kaptam kézhez ami összességébe nem gond, viszont a kettő darab (egyébként egyforma) tételből egy hiányzik. Ki hibázott? 5db volt belőle a rendelés pillanatában, így a darabonkénti küldés kiesett, meg sztem ekkora távolságból úgy is megvárnák a szükséges mennyiséget hogy egybe küldjék.

    Amennyiben kifelejtették, mert ez sztem 99% akkor már most mehet a reklamáció vagy várjam meg az intervallumban jelölt időszakot? Amazonon belenéztem a rendelés menürendszerébe, sztem gombokkal végigvezethető a hiba - azaz írni nem valószínű hogy kell... videó van.

    A végén viszont jelzi hogy visszafizetés nem választható mert ugye "korán jött" így van két lehetőség:
    request return vagy contact seller. Utóbbi egyértelmű, az első a visszaküldés lenne? Ha az, minek küldeném vissza?

    A számla szerinti webshop bár nem jelzi darabra mennyi van de van belőle most is. Amazonon keresztül reklamáljam meg ami sztem ésszerűbb vagy egyből a webshopnál?

    IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.

Új hozzászólás Aktív témák