- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
olymind1
senior tag
válasz solfilo #2031 üzenetére
Az nem igazán értem, ha már az adott játékot kiadják konzolra és arra optimalizálják, tehát már van GCN specifikus kód, akkor azt miért nem használják pc-n is, ha már egyszer kész van.
Egyébként Vulkan API kellett ahhoz, hogy a Doom ki tudja használni a konzolos/optimalizált kódot, vagy OpenGL alatt miért használták már a GCN gyorsító kódot?
[ Szerkesztve ]
-
távcsőves
senior tag
válasz solfilo #2031 üzenetére
Ezt mondjuk piszkosul nem értem. Kód kész, hamar használható egy PC-s vga architekturán. Inkább írnak egy másikat? Értelmetlen, nem értem miért. Tiszta hülyeség. Egyébként eddig az volt a mantra, GCN alapú a konzol, de jó lesz a GCN vga-nak.. Most megvalósult, erre ez meg szar? Egy rohadt tech halandzsa ez az egész már..
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest