- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Mobilarena
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
válasz MasterMark #42024 üzenetére
Ezek szerint én vagyok teljes képzavarban, igaz amióta megvettem a monitort túl sokat nem foglalkoztam a dologgal mert majd 2 hónapig egy memóriahiba szívatott és voltam miatta tiszta ideg.
Értelmezésemben a V-sync az a vertikális szinkronizáció amivel nem lövök nagyon mellé szerintem. A FreeSync szintén az csak pluszban adaptív, dinamikus. Mivel a játékokban nem lehet külön a FreeSync-et bekapcsolni ezért gondoltam arra, hogy akkor ez biztosan úgy működhet, hogy amennyiben a monitor támogatja azt és be van kapcsolva mind monitor mind pedig driver oldalon és játékon belül is be van kapcsolva a függőleges szinkronizáció (V-sync) akkor már csak a modernebb és driverben bekapcsolt adaptív FreeSync szinkronizációs eljárást fogja használni nem pedig az 1000 éves simát. Szóval akkor a V-sync-et nem kell használni, ki kell kapcsolni és a max. képkockaszámot kell belőni 1-el a monitor max. frissítési frekvenciája alá, esetemben a 75Hz-es monitor esetén 74FPS-re ha jól értem. Ha ez így működik akkor rendeben, de mi a helyzet azokkal a játékokkal ahol nincs lehetőség játékon belül limitálni a max képkockaszámot? Marad valamilyen 3rd party alkalmazás bevetése pl Rivatuner, vagy a Radeon Chill-ben korlátozzam a max képkockaszámot vagy hogy?
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs