- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
válasz bobalazs #42031 üzenetére
Úgy látom azért nem csak nekem nem teljesen tiszta ez a téma Nos a hagyományos V-sync egyik nagy hátránya az, hogy amennyiben beesik az FPS a monitor maximális frissítési frekvenciája alá lefeleződik az FPS. Tehát ha jól értem akkor azt mondod, hogy amennyiben a FreeSync monitor esetében, ami természetesen be is van kapcsolva, V-sync-et is alkalmazunk a játékokban azzal a FreeSync kiküszöböli a fent említett jelenséget, tehát nem feleződik az FPS hanem csak skálázódik lefelé? Amennyiben így van akkor viszont felesleges a 3rd party alkalmazás hiszen a V-sync eleve lockolja az FPS-t a monitor képfrissítési frekvenciájához, vagy nem?
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs