Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #1434 üzenetére

    Gondolod, hogy a VP8-as kodek támogatása 2%? Manapság mindenki videót néz az interneten, és HTML5 vagy WebM felületen ez az egyetlen út a gyorsításra. :) A 3D az valóban rétegfícsőr, mint az Eyefinity.

    A DX12-ben valszeg össze fog jönni. Talán alkalmazni is lehet a játékokban úgy, hogy a karakter ne süllyedjen bele a talajba. ;) Sajna a DX11-ben durván elbaszarintoták a dolgot. A Siggraph-on volt róla szó, hogy mit kell változtatni. Kell a vertex shader elé, és mögé is egy tesszellátor motor. Mögötte megvan, míg előtte csak a Xenosos motor létezik, ami nem a legjobb a mikropoligon renderingre. Az alapok megfelelőek, de szükséges elé egy diagnosztikai motor, mert a vertex shadernek nem tesz majd jót, hogy tízszer annyi dolga lesz.

    Esetleg ha már változtatunk, akkor nem árt az árnyalási problémákra is megoldást találni. A renderelés elvégezhető Quadpixelekben.

    Nem is érdemes ide pazarolni a tranzisztorokat, mert sok eredménye a játékokban nem lesz. Persze a professzionális piacon már hasznos fícsőr. Az a gond, hogy a gyártók marketingben ráálltak a tesszellálásra, és a júzerek várják a Heaven szintű megváltást, persze fogalmuk sincs, hogy ez nem lehetséges a DX11 alatt. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák