- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt igazából az a fő kérdés, hogy megéri-e az overshading. Egy háromszögre mindenképpen 4 pixelt kell számolni, vagyis ha egy háromszög kisebb, mint négy pixel, akkor a grafkártya, annyiszor végez több ellenőrzést, ahány poligon van azon a 2x2-es griden belül. Ez lerontja a raszterizélás hatásfokát, vagyis extrém mértékben csökken az összes 2x2 grides elven működő termék sebessége, és még a képminőség sem javul. Ezzel az NV nem az AMD-t szívatja, mert az AMD-nek annyiból áll erre megoldást találni, hogy a programra maximalizálják a tesszelláció mértékét addig, amíg egy háromszög nem lesz négy pixel nagyságú. Mivel a kép kirajzolása pixelekben történik, ezért látható különbség nem lesz, mert attól, hogy a pixelen belül több háromszög van, azok nem változtatják meg a pixel végső színét.
Az AMD megérti, hogy a pénz beszél, és a kutya ugat. Rengeteg pénzt költöttek az elmúlt években, aminek az eredménye 20 megjelent és jövőben megjelenő DX11-es játék. Az NV három fejlesztést volt képes DX11-re rakni, holott többet költöttek. A különbség annyi, hogy az AMD a felhasználók kárára nem kötelezi a fejlesztőket olyan technológia implementálására, ami nem hoz kimutatható képminőség-javulást. Valószínűleg ez a megfelelő stratégia amellett, hogy egy generáció előnnyel vannak az NV előtt. Utóbbi nyilván a gyártóknak fontos, mert ők pénzt akarnak keresni. Talán intő jel, hogy az XFX már vörös, a BFG pedig tönkrement.
A HardOCP-n meglepődtem, mert Kyle zöld fanatizmusa ismert, de valószínűleg ő is átlátja, hogy az NV a felhasználók kárára dolgozik. Előnyöd biztos nincs abból, hogy a program sokkal lassabban fut a képminőségben történű előrelépés nélkül.
Nyilván az NV-t nem érinti jól, hogy elköltöttek egy rakás tranyót a tesszellálásra, és ennek a játékokban semmi hatása. Azokat a tranyókat okosabban is fel lehetett volna használni. Igazából még a professzionális piacon sem szoktak egy pixelnél kisebb poligont csinálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASUS ROG STRIX 3080 10GB V2 White/fehér LHR
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen