Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #5159 üzenetére

    Carmack foglalkozik a piaccal, csak van egy elképzelése a megatextúrázásról. Ez amúgy egy fantasztikus technológia, csak még talán korai volt bevetni. Az a probléma vele, hogy az egész textúra be van kódolva, hogy 12 GB legyen. Ezt a processzornak kell kikódolni, ahhoz, hogy a GPU egyáltalán tudja olvasni az aktuális megatextúra-partíciót. Ezt a CPU nyilván a rendszermemóriába írja vissza, és onnan kerül el ez az adat a VRAM-ba. Ez egyszerűen sok a mai PC-k többségének. Ha van elég gyors rendszermemóriád, és legalább négy magos procid, akkor aránylag jó a helyzet, de kétmagos procival nem sokra mész. A VGA gyakorlatilag lényegtelen tényező, mert szart sem dolgoznak. Az nem munka a mai kártyáknak, hogy a kikódolt textúrát felhelyezik az amúgy nem túl sok poligonból álló világra. Ezért ilyen radikálisak Carmack nézetei, mert ő úgy számolta, hogy 2011-ben már nem lesznek VGA-k. Persze Sweeney meg 2008-ra jósolta a piac kihalását, szóval Carmack még mindig realistább volt a becslésével. :D Mindenesetre a Rage olyan játék lett, hogy nem engedi neked konfigurálni a grafikát, mert nagyon nem ideális a motor működése a PC-khez. A gondok egy része még ebből is ered, hogy a motor auto-balancer rendszere nem éppen jól méri fel a PC képességeit, és ilyenkor jól jönne a paraméterek megváltoztatásának lehetősége, mivel enélkül akadásra vagy kényszerítve.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Löncsi #5159 üzenetére

    pont, hogy nem ASM. amit mond, az az egyszerűsítésről szól. egy egységes interface jóval megkönnyítené a programozók dolgát. ami alacsonyabb fejlesztési időket és jobb minőségű kódot jelentene.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák