Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #5188 üzenetére

    Általánosan még ma sem támogatja. De minden játékra készít profilt, amin belül működik. Egyébként a többszálú feldolgozás és az utasításlista nem követelménye a DX11-nek. Ez csak opcionálisan támogatható technológia. Számos olyan dolog van a DX11-en belül, amit nem kell, vagy esetleg emulálva lehet támogatni. Az MS-nek nem számít, hogy melyiket választja a cég. Ott van például az irányított raszterizálás. Ugyanolyan gyorsító szolgáltatás, mint az utasításlista, de a GeForce nem támogatja, míg a Radeon igen. Mondjuk ezt az NV nem is tudja támogatni, mert hardvert kell rá építeni, de ettől még nem láttam olyan nyilatkozatot az MS-től, hogy a GF400/500 nem DX11-es rendszer. Sőt, konkrétan megkérdeztem őket erről, amikor kiderült, hogy ez nincs támogatva, és írták, hogy semmi gond. Az API követelményei nem kötik ki, hogy hardveresen támogatott, vagy emulált szolgáltatás legyen.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák