Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #5194 üzenetére

    Kb. igen. Elszámolta magát.

    ---

    Más: Végre kaptam egy részletes doksit a DX11.1-ről. Mégsem tűnik olyan rossznak a VSC bitek visszatérése. Az MS kitalált egy olyan módszert, amivel nem kell rajzolási parancsonként ellenőrizni. Nice. Akkor így mégsem történt komoly visszalépés. Persze a szegmentálás megmarad, mert a specifikus kiterjesztések gyártóhoz vannak kötve. :(

    Egyébként nem tűnik olyan lehetetlennek a DX11.1 a mai DX11-es hardverekkel sem. Elképzelhető a támogatás, még ha részlegesen is. A rendszer nagy része DX11-es kiegészítés, így ebből a mostani hardverek is profitálhatnak. Két rész van, ami probléma lehet a DX11-es hardvereknek. Az egyik a logikai operáció a render targeteken, míg a másik a kényszerített mintaszámítás lehetősége a reszterizáló státusz készítésénél. A többi újítás lényegében nem feltétlen követel új hardvert. Na most kérdés, hogy a mai hardverek közül ki fejlesztett többet, mint kellett volna. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák