- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #59020 üzenetére
A probléma nem maga a lapkaméret, hanem a gyártási költség.
A jelenleg tömeggyártás alatt álló termékeket figyelembe véve az AD104 a legolcsóbb, a Navi 31 a chipletjeivel is valamivel drágább, ennél drágább az AD103, az AD102 pedig sokkal drágább mindennél, amit eddig felsoroltunk. Ez ugye nem meglepetés, hiszen messze a legnagyobb lapka, és a teljes lapkaterület is drága node-on készül. A többi, még készülő fejlesztést figyelembe véve a Navi 32 valamivel olcsóbb lesz az AD104-nél, és a Navi 32-nél olcsóbb lesz az AD106, aminél sokkal olcsóbb lesz a Navi 33, mert ugye utóbbit az AMD megtartja az olcsó 6 nm-es node-on az 5 nm-es helyett.
#59021 Yutani : Eléggé egyértelmű, hogy a MDIA egy CPU-limitet csökkentő fejlesztés. Tehát leginkább akkor működik, ha nem csúcsprocesszorok mellé használja a felhasználó a VGA-t. És tényleg működik. Nem hittük volna, de érdekes meglepetés volt.
#59022 evitiguF : Tényleg majdnem minden DirectX 12-es játék használja az ExecuteIndirectet. Ez ugye egy alapvető API funkció. De persze ez önmagában nem elég, CPU-limit is kell, hogy működjön a gyorsítás, mert a célja ennek részegységnek az, hogy levegye a terhet a processzorról, mivel bizonyos feladatokat megcsinál maga a fixfunkciós egység a processzor helyett.
A Hitman 3 rengeteg beállítást kínál. Nekünk még az alap raszterizálásból voltak eredmények, így azért nem 130 fps körüli, mert nincs aktiválva a DXR. A TPU valószínűleg aktiválja, mert az kb. -100 fps tényleg. És élek a gyanúval, hogy aktiválták az automatikus grafikai konfigurálást, abból kiindulva, hogy mennyire egymáson sorakoznak a hardverek. Ez nem túl szerencsés, mert ilyenkor a játék megváltoztatja a beállításokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bittorrent topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Windows 10
- Android szakmai topik
- Eredeti játékok OFF topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- alza vélemények - tapasztalatok
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs