Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t-shirt

    veterán

    Tiszteletem!

    Play fizetés problémában kérnék segítséget.

    Telenor számlás vagyok, tudtam vásárolni a play-ban és alkalmazásokban a telefonszámlán terhére. Egyszer a lányomnak kellett valami így átraktam a kártyámat az ő telefonjába és vásároltam neki, rendben le is ment a vétel. Viszont mikor visszaraktam a kártyát a telefonomba nekem már nem engedte a vásárlást a továbbiakban.

    Teszteltem a dolgot több felállásban, három készüléken is a lényeg: az én kártyámmal bármely telefonon a lányom fiókjával bejelentkezve lehet vásárolni, az én fiókommal pedig az írja "A mobilfizetés szolgáltatás nem áll rendelkezésre..."

    Kerestem a Telenor-t a gondommal, de azt mondták nekik nincs közük a dologhoz. Valami fiókbeállítási dolog lehet, de hiába túrok nem találok erre vonatkozót.

    Ha lenne valami ötletetek azt megköszönném.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák