Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rawulf

    őstag

    válasz ztibor #6377 üzenetére

    Ha belegondoltok, akkor a legolcsóbb reklám az, ha haszon nélkül, vagy minimális vesztességgel árulsz valamit.
    Nem akarom magyar elektronikai láncokat példának hozni, de azért én még emlékszem arra, amikor az emberek taposták egymást a bagatel áron reklámozott porszívóért egy bizonyos áruház megnyitásakor.
    Ha hosszú távon minimális haszonkulccsal akarnak forgalmazni, akkor nagyon sokat kell eladni, ahhoz pedig ez a legjobb reklám.
    Mikor megkérdeztem Alex, azaz Fuyong nevű ismerősömet erről a cégről, akkor azt mondta, hogy vagy átverés, vagy reklám.
    Induljunk ki abból, hogy minden telefonon buknak egy picit és van egy keretük erre az akcióra.
    Ez esetben amíg ez a keret el nem fogy, addig csinálják. Wang válasza a kérdésemre, hogy meddig lesznek ezek a diszkont árak, ezt valószínűsíti a számomra.
    Ha pedig lesz egy nagy vásárlókörük, akkor minimális haszonnal rengeteg telefont tudnak majd eladni.
    Egyébként Wang Állítása szerint 7 fő alkalmazottja van ennek a cégnek.
    Minél több cég jelenik meg Kínából az interneten, annál kisebb haszonnal lesznek kénytelenek forgalmazni.
    Emlékszem arra, amikor még idehaza egy számítógépen 40% haszna volt egy kiskernek, most meg 5-6%-okért güriznek.
    Nézzétek csak meg a yüan árakat. Jól látható, hogy eddig az volt a jellemző, hogy külföldre drágábban árulták a kínaiak a cuccaikat, mint a belföldjükre.

    "Please state the nature of the medical emergency."

Új hozzászólás Aktív témák