Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Coller225

    tag

    Sziasztok!

    Arra az elhatározásra jutottam, hogy megveszem életem első, normális okostelefonját (huawei ascend y300-ról váltanék, minél sürgősebben), de a jelek szerint ez mégsem olyan egyszerű, mint először hittem.

    Egy 16 gigás LG G3-ra esett a választásom, amit meg is rendeltem, megérkezett, érte mentem... eddig minden fasza, majd az üzletben leültem nyomkodni, hogy ha vmi baja van esetleg, akkor jobb, ha ott derül ki.
    Ekkor a következők történtek:
    Megkaptam a bontatlan dobozt, szépen kiszedtem amit kell, hátlap leszed, simkártya betesz, akksi betesz, hátlap visszatesz, bekapcs. Megjelent a szépséges LG logó, majd kérdés nélkül kiírta, hogy frissíti a szoftvereket. Miután kész lett, kérte a PIN kódot, beírtam, elfogadta, kiválasztottam a nyelvet, miután kiírta, hogy "Mobilszolgáltatás aktiválása", alá pedig, hogy "Ez akár 5 percet is igénybe vehet".
    Háát jó, ám legyen... türelmesen kivártam az 5 percet, majd a végén kiírta, hogy nem sikerült... Ekkor tanácstalanul az eladóhoz fordultam, javaslatára újraindítottam, lezajlott még1x ugyanez. Utána átugrottam ezt a lépést, mondván, hogy majd később csakcsak lesz rá valami orvosság a beállításokban. Eztán varázsoltam wifit, feltette az appjaimat, stb, minden szépen úgy ment, ahogyan annak mennie kell, csak hálózatom nem volt. A beállításokban nem találtam semmi erre vonatkozó dolgot, illetve a mobilhálózatok menüpont inaktív volt, nem tudtam kiválasztani.
    Elvileg független a telefon, de biztos ami biztos alapon kipróbáltuk a másik 2 szolgáltató sim kártyájával is, közben gyári reseteltünk is, mindent szépen, logikusan, de semmi eredményre nem jutottunk, minden ugyanúgy zajlott. Ezután arra a megállapításra jutottunk, hogy sikerült kifogni egy gyári hibásat, úgyhogy rendeltem egy újat, és szomorúan hazamentem.
    Amikor megérkezett az új, akkor ugyanez lezajlott egy másik, szintén bontatlan készülékkel, illetve az üzletben volt még1 ilyen a vitrinbe kitéve, ami szintén ugyanezt a jelenséget produkálta.

    Azt még megette volna a gyomrom, hogy történt egy ilyen, de hogy háromból három pont ugyanolyan gyári hibás legyen, az már több mint gyanús.

    Nem tudom, ez mennyire ide tartozó kérdés, remélem nem nyúltam nagyon mellé :)
    Nagyon örülnék, ha tudnátok erre mondani valami okosságot, mert tanácstalan vagyok, és elvileg kedden érkezik majd még egy készülék, amit valahogyan működésre szeretnék bírni. Ha nem megy, akkor szerintem elkezdek másfelé nézelődni :S

  • Coller225

    tag

    válasz atosan #15476 üzenetére

    (#15476) atosan:
    LaptopExpresstől rendeltem, idáig még nincs tapasztalatom a bolttal kapcsoaltban.

    (#15477) MurdR:
    Nem hoztam el egyik telefont sem, az ilyeneket szeretem a helyszínen kipróbálni.... :)

    Köszönöm a válaszokat, szerintem keresek egy másik üzletet. :)
    üdv

Új hozzászólás Aktív témák