- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Windows CE fórum
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crystalheart
senior tag
Az animáció szinte sosem 24 fps (24-et írok, elvileg mozifilmnél az a Hollywood szabvány, de persze a TV-animéket PAL-ban nyomják), hiába 24 a CGI és a belső vágás (zoom, slide, stb.) alatta, és hába húzzák rá a 24-es szabványra. Inkább a felére saccolnék a rajzolt mozgás esetében, de nem tudom pontosan, hány kockát rajzolnak egy másodpercbe, de az biztos, hogy egy kocka több frame-ig szerepel. Itt nyugaton az a szokás, hogy nem csinálnak dupla kockákat, ezért is tűnik elsőre furcsának, darabosnak sokak számára az anime. Már-már hozzászoktam, de az ilyen trailereknél, mint a Berserk filmé, veszem csak észre, hogy de jó lenne, ha megrajzolnának minden kockát.
Ijk: Engem a Madoka igazán nem taszított depresszióba, és a történetét sem tartom olyan összetettnek, mint amennyire túlbonyolított. Sőt, a vége kicsit olyan lett, mint amit gyorsan be akarnak fejezni egy logikai bukfenccel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest