Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Don.Corleone

    aktív tag

    válasz st3v3np3t3r #669 üzenetére

    B***ki, ne már.. :( agyamat eldobom, hogy megveszel egy felső-közép kategóriás órát, ami most már arany értékével vetekszik, és jön egy frissítés és egyenlővé teszi egy darab kővel??!! Ez valami vicc?? :W Ja persze semmi gond, rendelem is az újat 170K-ért, ja nem...

    Átolvasva a Te történetedet, nekem itt több dolog is sántít:
    - én is beszéltem az apple szervizzel és bár a kolléga abszolút készségesen próbált segíteni, nekem csak a kényszerített újraindítást adta tanácsul - illetve ha ez nem segít, akkor vigyem be egy szervizbe ahol "néhány perc alatt szoftveresen újraindítják"
    - ő a szerviz központból csak tanácsot illetve szerviz helyszínt tud adni, ergó ez a távoli újraindítás nekem elég kamu szagú.
    - no felhívtam a legközelebbi hivatalos szervizt ami Győrben van és a kolléga azt mondta ők nem tudnak szoftveres újraindítást végezni, ezért tovább küldik svájcba az órát ami 3-4 hét és ennek megfelelő tízezres.. Egy pozitív rész, hogy ahol lakok ott is van egy boltjuk(egy cég, tulaj), ide vittem be és vizsgálták meg, illetve konzultáltak a győriekkel, majd a hivatalos apple szervizesekkel, akik az új készülék vásárlását javasolta. Én is javasoltam egy valamit nekik...

    Kíváncsi vagyok nagyon mire jutnak vele az iStyle-ban, drukkolok, jelezz mindenképp mi lett végül az órával, de ezek szerint ez a frissítés elég tudatos az apple részéről.

Új hozzászólás Aktív témák