- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soká
senior tag
válasz BlackBird #46129 üzenetére
Szerintem könnyen feloldhatjuk a kettőnk közötti esetleges véleménykülönbséget azzal, ha tisztázzuk, hogy mi a különbség a KIKA és egy asztalos között. A KIKÁ-ban ki van írva mindennek az ára, tehát egyértelmű, hogy mit mennyiért kínál az eladó. Amikor asztaloshoz megy az ember, akkor egyedi konstrukcióra vágyik/kényszerül, ahol ő "diktálja", hogy mit szeretne és közösen alakítjátok ki a tárgy kinézetét és az árát. A közös alatt azt értem, hogy a vevőnek beleszólása van a felhasznált anyagminőségbe (aminek ára is van) Te pedig megszabod, hogy ezt mennyiért készíted el. Amennyiben a honlapodon kész bútorok közül lehet választani, aminek feltüntetted az árát is, ott a vevő nagy valószínűséggel nem fogja azt kérdezgetni, hogy mennyiért vetted a kivetőpántot És azt is el kell fogadni, vagy legalábbis nem kell megsértődni, hogy az IKEA-ban nem kezd el alkudozni az ember, egy egyszemélyes vállalkozás esetében meg esetleg igen. Szépen, udvariasan közölni kell, hogy igen lehet vagy nem, nem lehet alkudozni. Én továbbra is azt javaslom mindenkinek, hogy a megrendelőt tartsa tiszteletben, ami annyit tesz, hogy ne tekintse okvetetlenkedő nyűgnek. Aki képes magát megkedveltetni a megrendelővel, az számíthat arra, hogy máskor is visszahívják, ajánlják kollégáknak, rokonoknak. Ez színtisztán üzleti érdek. Akinek nincsenek visszatérő megrendelői, az bizony sokat elárul magáról.
Megnyugtatásul pedig: ugyanezt mondom a másik oldalnak is: tessék tisztelettel viseltetni a szakiparos iránt, nem kezeljük őt holmi szolgaként.
Természetesen problémás vevők bőven akadnak. De igazából az ember maga a problémás, teljesen mindegy hogy éppen asztalos vagy megrendelő.Annyiban nem a partvonalról osztogatom a tanácsokat, hogy én is a magam ura vagyok, csak nem szakinak vagy melósnak hívnak a hátam mögött, hanem művészkémnek. De ugyanúgy ki vagyok szolgáltatva és ugyanúgy versenyeznem kell(ene) a kínai "kollégákkal".
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen