- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Pardise #24021 üzenetére
Ez nem év függő, minél előbb annál jobb, pl a mai új autókról már lespórolják, és ha egyből megcsináltatod, akkor nagyon jót teszel a géppel, nagyon kitolod az élettartamát.
Akkor érdemes, ha nagyon hosszú távra tervezel a géppel 3+ év, és minél előbb.
De ez is több dologtól függ, ha korábbi évjárat, vannak gyártók akik komoly alvázvédelmet csináltak anno, így nem biztos hogy kell, korábban voltak galvanizált Audik, ugye azokat sem kell, aztán vannak hirhedten rozsdásodó márkák, pl Mazda.
"Emlékszik még valaki erre kecsesen lapos csónakra? Nem csodálom, ha nem, mert a különutas Xedos 6 a korrózióvédelem terén is tipikus Mazda, vagyis már néhány évesen rozsdásodni kezdett. Így az összesen legyártott 72 ezer példány java része már rég porrá rohadt. Majdnem az összes, de messze nem mindegyik, így még most is találkozni velük néha, bár általában szomorú, vagy katasztrofális állapotban. " [link]
És ez csak egy mai, ha használt Mazda cikk kerül elő, abban van mindig rozsda. A fehér Ford transitok is katasztrofálisak, sőt a fehér Mercedes haszongépjárművek is, elég rákeresni a témában.
De befejezem, mert egy regényt lehetne írni erről, a lényeg hogy vannak típusok ahol ajánlott minél előbb, vannak ahol kevésbé, mert jó a gyári, vagy legkevésbé sem hajlamos a rozsdára, a legrégebbi Volvom 16 éves volt, nagyítóval kellett keresni rajta... A mostaniakon is felületi apróságok, de csak pár helyen, az is inkább futómű alkatrész, meg pár csavar fej.
Ez függ használat helyétől is, Osztrákok, Németek hírhedten sokat sóznak, láttam ottani S80-at benéztem a csomagtartó alá, és ott már szép tenyérnyinél is nagyobb rozsdák voltak, nem tűntek vészesnek, vagy mélynek de akkor is.
Ugyan azt tudom mondani mint az elején, helyzet függő, de általánosságban minél előbb annál jobb.
Szerk.: Kihagytam, de ha sérült volt az autó, a javítás helyén is sokkal hajlamosabb lesz rozsdásodásra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen