Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandras81
senior tag
válasz simi811118 #54996 üzenetére
A multiméteres szub gain állítást kifejtenéd kérlek? Ha ez működik, a szettét miért nem így állítod be?
-
simi811118
aktív tag
válasz mandras81 #55001 üzenetére
A multiméteres szub gain állítást kifejtenéd kérlek?
Amit linkeltél, azaz.Ha ez működik, a szettét miért nem így állítod be?
Nálam a subnak kell a legtöbb kakaó. Beállítom. Kész, DE : honnan tudjam, hogy a szett milyen hangosan fog szólni a subhoz képest ha pl a subnak beállítok 100W -nak megfelelő értéket (mert ekkora értéket visel el tartósan), akkor a szettnek / mélyközépnek mekkora fog kelleni? 50W? vagy 52W? És ezeken a beállított értékeken mekkora lesz a hangszóró hangereje? Sztem kb senki nem mondja meg. Így marad a fül, mint mérce. -
simi811118
aktív tag
-
mandras81
senior tag
válasz simi811118 #55007 üzenetére
Fordított fázis helyett persze polaritás az, de gondolom érthető volt. Illetve, a szub tetejét 12 dB/ oktávval vágom, csak elektronikusnál állítottam meredekebbre.
Pesten lakom, és ha jól tudom, akkor te nagyon nem erre...
G.Zs.:
Ott a pont!Fej: Pioneer MVH-X580BT
Első szett: Mac Maximus 2.16 (aktívban)
Szett erősítő: Rocki Punch 400a4Szub: Phase Aliante 12 zárt ládában (próbálgatom, hogy mekkora űrtartalom kell neki, jelenleg 20l-ben van)
Szub erősítő: Phase Linear Opus 2Hangszórókábel: Cordial CLS225
RCA: Neotech KHS321Ajtópanel á'la Szakál.
[ Szerkesztve ]
-
mandras81
senior tag
És, ami lemaradt: első ajtók külső lemezének belső részén, illetve a belső lemez belső részén STP Silver.
-
xm1000
csendes újonc
válasz mandras81 #55000 üzenetére
Próbálj egy egységesebb meredekséget állítani ,ahogy már lentebb is megírták.12db minden és a közepet fordítod,vagy 18db és minden egyenesbe.80-200ghz -es kiemelés az az ajtód lesz eq-val orvosolható,és ezt helyre rakod szerintem a subot is könnyebben tudod a rendszerbe illeszteni.Kérdezted a fázishelyes beállításokat ,erre igazából nincs válasz autó,és rendszer függő.
-
Lusu
aktív tag
válasz simi811118 #55007 üzenetére
Nemrégiben volt alkalmam beszélgetni autóhifiben jártasabb személyekkel. A keresztváltásokhoz azt a tanácsot kaptam, hogy a szett keresztváltásában ne hagyjak lyukat a frekvenciamenetben. Vagyis a mélyközép teteje és a magas alja is egyaránt 3.2-nél legyen vágva. Magyarázat erre, hogy a szobai hangszórók esetében minden feléd szól, oda kell a kiemelés ellen a lyuk. De egy autóban, ahol döntő többségében a lábnál elhelyezett mélyközepeknek - amik általában nem a fej felé szólnak - erősen hiányossá válik a teteje, amit a magasakkal kell kompenzálni. Szükség esetén akár egymásba tolva a keresztezést, vagy EQ-val kiemelni.
Kipróbáltam, pedig féltem hogy erősen CS és SZ hang kiemelős lesz a dolog, de eddig számomra jobbnak tűnik a hangja... (sajnos túl sokat nincs alkalmam tesztelni )
-
kacsa7
őstag
-
kacsa7
őstag
Ha a mélyközép nincsen kiforgatva, hanem gyári helyen egymás felé néz, akkor 2kHz felett eléggé letörik a frekigörbe. Ezt a bal mélyközépnél hallod a legjobban. Én is ezzel a jelenséggel küzdök éppen, de ezen nem fog igazán segíteni semmi, csak ha kiforgatom a hangszórót. Semmit nem ért az asszimetrikus vágás (bal mélyközepet fentebb vágtam), az azonos vágási freki és az EQ is csak egy hangyafasznyit javított rajta. Persze az sem mindegy, milyen szűrőről és szűrő karakterisztikáról beszélünk , mert máshogy vág egy Butterworth és máshogy egy Linkwitz-Riley (Én Bit Ten-el ezzel a kettővel tudok vágni pl). Viszont ha egymásba tolod, akkor a jobb magas és mélyközép nálam pl nagyon kiemel, mivel ott jó a sugárzási szög, így nálam teljesen esélytelen az azonos freki. Illetve Linkwitz-Riley-nál működik kb, de az általánosan használt Butterworth-al akkora púp van, hogy élvezhetetlen. De megint a rendszernél kötünk ki. Nekem 2 olyan erősítő van a szetten, ami közép tartományban nagyon jól teljesít. Ahol itt hiány van, ott el tudom képzelni, hogy ez működhet.
-
Lusu
aktív tag
Persze ez a szubjektív véleményem és távolról sem biztos, hogy jó. Viszont meglepett, hogy nem rondított olyan formában a hangképbe mint amire számítottam. Egyelőre kísérletezek vele... csak időm lenne.
-
Mbenyo97
aktív tag
Hali!
Én teljesen új vagyok a hifik terén szóval, lenne is egy olyan kérdésem hogy meglehet azt valósítani hogy van a kocsiban az első ajtókban van hangszóró és a csomitartóba pedig lenne egy mélyláda, de nem akarom mindig hogy bömböljön a zene akkor a mélylédát kikapcsolnám. Szóval meg lehet valósítani hogy ki lehessen kapcsolni, vagy hogy működnek ezek a dolgok ?
Egyenlőre csak tájékozódok hogy mikre lehet számítani.
Választ előre is köszönöm.
-
Lusu
aktív tag
válasz kacsa7 #55018 üzenetére
Melyik focalra gondolsz? Most K2 power szett van, jelen pillanatban tükörháromszögekbe téve fülekre fordítva. De ha sikerül ma megoldani akkor a minél messzebb a fejtől pozíciót fogom kipróbálni az A oszlop tövében. Elosztva a távolságot, hogy se a szélvédőhöz se a műszerfalhoz ne legyen túl közel és a metszéspontjuk kb. az üléstámlával egyvonalban középre essen.
-
Lusu
aktív tag
válasz Mbenyo97 #55019 üzenetére
Több módon megoldható amit szeretnél. A jobb fejegységeken kikapcsolható a SUB csatorna, vagy egyszerűen teszel egy kapcsolót az erősítő kapcsoló szálra.
Más kérdés, hogy ha most épül a hifid mi a cél vele és mennyit szánsz rá? Csak mert ha minőség a lényeg és nem a "veretés" akkor nem fogod kapcsolgatni a SUB-ot mert illeszkedni fog a zenébe és hiányozni fog ha kikapcsolod.
-
Mbenyo97
aktív tag
Ahha értem, amit mondasz. Hát nálam a minőség a lényeg. Egyenlőre még nem épül a hifi, most még csak tájékozódok hogy mit hogyan lehet megoldani
Lehet hogy jobban járok akkor ha veszek inkább 4 db minőségi hangszórót azt az összes ajtóba be rakom azt kész
[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz Mbenyo97 #55022 üzenetére
Sokkal jobban jársz első szett + sub összeállítással.
Hátsó ajóba rendszerint nem szoktak javasolni hangszórót annak, aki kicsit is komolyan veszi a zenét.
Jól mondta az előttem szóló kolléga.
Igaz, nagy közhely, de tényleg így van:
A jól beállított subot nem hallod. Csak a hiányát érzed meg, ha ki van kapcsolva. -
kacsa7
őstag
Az inverz dóm nem tudom hogyan viselkedik, de nálam most már a sokadik selyem magassal is az vált be, ha fülre/fejre áll. Ha keresztezem valahol az ülések között, vagy akár a váltónál, akkor sosem tetszett igazán a végeredmény. A oszlopon van a magas, de a bal oldalit mindig a fejemre kell állítanom, hogy jó legyen, különben megint csak beesik a freki görbe és pont a legtetejében van hiányérzetem.
[ Szerkesztve ]
-
Lusu
aktív tag
válasz kacsa7 #55025 üzenetére
Még semmi se fix, minden vándorol nálam minden felé, de eddig picit mindig jobb is lett
Viszont most érdekes gebasz van. EMMA 2014, bal, jobb, közép, balközép, jobbközép teszt esetén mind jó kivéve a jobboldal tesztjét. Hiába tekergetem időkorrekcióval nem tudom kihozni mindig behúz balra, a kopp-kopp és a csilingelés a végén még a középvonaltól is balrább esik. Bárkinek ha van ötlete mi okozhat ilyet, szívesen próbálkozom
Ja és nem a magas áthelyezése hozta ezt, mert előtte is hallgattam és ott is pontosan ugyanezt hozta, furcsálltam is, de betudtam annak, hogy az egy hevenyészett beállítás volt. -
TestamentDNR
aktív tag
Sziasztok!
Új vagyok a témában és segítséget szeretnék kérni.
Adott egy '99-es Volvo V40-es, amit nemrég vettem.
Található benne elől az A-oszlop tövében 1-1 hangszóró, az első ajtókban 1-1, a C-oszlopban 1-1, és van benne gyárilag egy mélynyomó is a csomagtartó jobb oldalában.
Van benne egy Blaupunkt mp36 John Deere fejegység. Cd-vel még nem próbáltam ki, de a rádiót hallgatva feltűnt, hogy a hangminőség elég gyenge, nem igazán van mély, pedig a fejegység beállításában fel van tekerve maxra.
Sejtésem szerint (persze lehet, hogy tévedek) ez nem egy hűde fejegység. Van az előző autómból egy Pioneer MVH-1400UB fejegységem, ami usb-t tud kezelni, MOSFET erősítős, és anno mikor beraktam, akkor a Ford Focus MK1-esem gyári hangszóróin keresztül számomra elég jó hangminőséget produkált, telt mélyekkel (egy MNC-vel vettem a kocsit, azután felüdülés volt).
Node - és itt jön a csavar a történetben - van egy Nokia CK-7W bluetooth kihangosító szett is az autóban, ami valahogy össze van kötve ezzel a Blaupunkt fejegységgel. Tök jól működik az egész, ha jön egy bejövő hívás, lehalkítja a rádiót, kiírja, hogy PHONE, beszélek, lerakom, visszahangosítja a rádiót. Viszont rákeresve semmi ilyen utalást nem találtam ennél a fejegységnél Google-ben arra, hogy tudna ilyen funkciót.
- Kérdés, hogy ezt vajon tudja a Pioneer is?
- Vagy van valami kritérium ehhez a dologhoz?
- Nekiálljak barkácsolni?
- Jó a sejtésem, hogy ez a Blaupunkt nem túl acélos zenehallgatásra, vagy a Volvo hangszórói szarok?Szeretek zenét hallgatni, de jó ez a kihangosító funkció nagyon. Hasznos, biztonságos.
Avagy esetleg van e valami megfizethető fejegység, ami jó minőségű, usb-s, és tudja ezt?
Tudom, az lenne a legegyszerűbb ha fognám, kicserélném a kettőt, és kiderülne, hogy mi a helyzet, de egyelőre még kiszedőm sincs a Blaupunkthoz, és tönkretenni sem akarom a dolgokat.
Nagyon köszönöm, ha valaki segít eligazodni ebben a rébuszban.
Blaupunkt mp36 john deere - http://www.blaupunkt.com/fileadmin/user_upload/Service/SERVICEDOKU_ZIEL/BA/SK/7646775310001_BA_SK.pdf
Pioneer mvh-1400ub - http://www.pioneer-car.eu/eur/products/mvh-1400ub
Nokia CK-7W - http://www.bevicom.hu/leirasok/ck7w.pdf -
zsolt19900
őstag
jelenleg én is picit bajban vagyok, valamikor úgy érzem, hogy maga a menny az autó hangzása, valamikor pedig majdnem a fejem fájdul bele ha dinamikusabban kívánom hallgatni a zenéimet, passzív a rendszer és szeretném az elejéről kezdeni a beállításokat, az megvan hogy fej maxra teker első szett erősítő gain nullára és addig tekerem fel amíg azt nem hallom, hogy torzít és egy picit hagyok rá, a hz értékét pedig addig viszem le amíg hallom, hogy mélyül és amint nem hallom, hogy tovább mélyülne akkor ott hagyom a hz potiját abban az állásban, nodemármost a mély hozzálövését, hogy is kellene? ha xy értékig megy le az első szett, akkor addig engedjem fel a sub hz értékét? vagy egy hangyányit feljebb, hogy legyen összeérés? a gainját pedig úgy, hogy legyen azért ereje, de nem halljam, hogy hátul szól?
tudom-tudom passzív rendszer, nem valami nagy szám a jelenlegi eszmecserét illetően, de most picit nem érzem jól magam a rendszerben, az ezelőtti autómban teljesen jól szólt egy erősítővel és kisebb ládával, ugye nagyobb lett az autó, kapott még egy erősítőt és nemrégiben nagyobb mélyet is, amikor megvettem teljesen jó volt, de mostanra talán bejáratódva picit tolakodó lett az egész és szerintem ezért érzem, hogy nem odavaló az egész, próbáljak először a gainján állítani a ládának ez lenne az okés?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
B-enji
tag
válasz zsolt19900 #55029 üzenetére
Az én véleményem, hogy a beállítások kezdésénél ne tekerd ki max.-ra a fejet, fej típus függő, de maximum kivezérlés közelében már megnőhet az előfok torzítási értéke. Másik, hogy az erősítő gain-jét sem tekerném addig, amíg nem torzít. Minél jobban kitekerünk egy erőt, annál magasabb lesz ott is a torzítási érték és az alapzaj, és a dinamika is csökken. Ha inkább a minőségi beállítás a fontos és nem a hangerő, vagy az utcára zenélés, akkor próbálnám inkább minél kisebb értéken tartani az erősítő gainjét. Próbálnék egy olyan max szintet beállítani, ami kb 3/4-ig kitekert fejnél elegendő hangerő lehet egy alacsony alapzajú, minőségi, dinamikus hangzáshoz.
Mély beállításánál ne nézd a keresztezési értékeket, próbálj inkább a füledre hagyatkozni. Nem törvényszerű a szettet sem alul megvágni, vagy ha van rá lehetőség, akkor inkább minél lejjebb. Ez ajtó és hangszóró függő is, és attól sem kell félni, hogy fedi egymást a mély és a kick frekvencia tartománya. Igen a mély hangerejével is sokat kell játszani (polaritásával is), hogy kellő mennyiségű legyen és előre is kerüljön, na meg hogy menet közbeni zenehallgatáshoz is jó legyen. Sajnos legtöbbször oda is külön beállítás kell. -
mandras81
senior tag
Na, a mostani beállítások: magas 4kHz/ 12 dB, kick (fordított polaritás) teteje 3.15-4kHz (még nem vagyok benne biztos, hogy melyik a jobb)/ 12 dB, kick alja 63Hz/12 dB, szub 40Hz/12 dB, de még így is sok a mélytartomány, 31.5Hz-re levéve meg eltűnik. Ha a kick aljának vágását lejjebb viszem, akkor sem lesz elegendő mély.
Az a vicc, hogy a szub vágást 50Hz-re emelve sem lesz számottevűen több mély. Amúgy tetszik, amit hallok, csak a mélytartomány problémás. Álló autónál nem is lenne szükségem szubra, ha 40Hz-en vágnám a szettet, de menet közben meg már ugye kevés, nekem pedig többnyire akkor megy a zene.
-
nagyúr
No, kikerült a kolcson zapco studio 50 magasrol, szep volt, jo volt, de johet a PG MS
-
simi811118
aktív tag
válasz mandras81 #55031 üzenetére
Írtad legutóbb a spektrumanalizátort. Kösd ki a magasat és a subot, és csak a kick-eket próbáld mérni rózsazajjal. Ott sztem látni fogod, hogy mi a gond.
Valószínűleg lesz olyan freki, ahol kiemelés van, ezt EQ-val próbáld kisimítani.
Ha rendben lesz, akkor kösd vissza mellé a magasat és a sub-ot is. Ha újra előjön a sok a sub "élmény", akkor megint elő kell venni az analizátort...de akkor már valszeg a sub lesz a ludas.....Nem kicsi neki a mostani láda? -
mandras81
senior tag
válasz simi811118 #55033 üzenetére
Megnézem majd a kick-et akkor.
Sokan sokfélét mondanak a szubhoz való ládáról, nettó 12l-től 22-ig lehet olvasni a neten infókat. A mostani láda 26l-es, próbáltam vele 12l-ben, meg 24l-ben, meg most 20l-ben, és ilyen szempontból semmi változás. A gain is vissza van véve, de most már tényleg csak egy kicsit sok a mély, úgyhogy remélhetőleg az EQ megoldja.
Amúgy tervben van, hogy kipróbálom 25cm-es szubbal is, akkor okosabb leszek.
Más: Rainbow KW4150. Árulnak egyet az egyik FB topic-ban. Van róla bővebb infó? Ez csak egy végfok, nincs rajta gain. Ez így hogy? Hogy lehet akkor a jelszintet szabályozni? Vajon beilletszhető az én rendszerembe, vagy kell valami extra alkatrész még hozzá?
kacsa7 (#55034): forgatom a szubot a csomagtartóban, most pont balra kifelé néz, talán ez a legjobb, de még fogok rajta változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
honda 1993
senior tag
válasz xm1000 #55036 üzenetére
Sziasztok. Astra f sedan 1998-as.
Mennyi bitumen lap kéne az első ajtókhoz? Illetve van a bitumen lapnál költséghatékonyabb megoldás?
Tudtommal 2 féle képpen lehet megcsinálni, én úgy szeretném hogy az ajtó belső falának a külső részét, amin az Ajtókárpit van rögzítve, azt ragasztom le, mert így olcsóbb. Ez így elégséges lenne? Minden képpen magam akarom megcsinálni, nem szeretnék másnak fizetni ezért, tehát tudtok ajánlani helyet ahonnan be lehet szerezni valami ilyen célra használt rezgés / zaj csillapító anyagot?XD alias IKSZDé
-
B-enji
tag
válasz mandras81 #55035 üzenetére
A KW4150-hez tartozik egy külső előerősítő (KW4v8), ahol be lehet állítani a szinteket és a vágásokat. Az erősítőbe valóban nem raktak állítható gain potit, viszont van az rca bemenet mellett (a házon belül) egy dip kapcsoló ahol fixen vagy 1V vagy 5,5V-ra lehet állítani a bemeneti szintet.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
B-enji: köszönöm szépen, valóban a 3/4es értéket elfelejtettem, de így már beugrott, és a fülre hagyatkozást is akkor ez lesz, lassan neki is állok
MÁS kérdés:
nem igazán szoktam ezen a vonalon nézelődni, koax hangszórók terén ti is azt szoktátok mondani, hogy általában mindegy, hogy mit vesz az ember, de nekem lenne kérésem: csajszimajszim autójában egyenlőre a gyári helyeken lévő dolgokat szeretném felfrissíteni. G3-ja van, 3 ajtóval szóval elől a műszerfal tetején van összeforgatva gyári magas, az ajtóban ha jól sejtem basszus kiadását szolgáló hangszóró és hátul még valamilyen 2db hangszóró, ami talán 3 utas lehet, vagy az is basszusos -nem tudom.
Az ajtókban lévőt szeretném felfrissíteni, tényleg semmi komoly egyenlőre, csak hogy ne az üres ajtó legyen az egyik oldalon és a sok-sok éves a másikon.... a Lupomba még a hi-fizés elkezdése előtt volt 1-1 db 3utas rainbow 16,5-es koaxc hangszóró, fejre kötve és eléggé szépen szólt és most azon őrlődöm, hogy a g3-ba a mély megszólaltatására alkalmas hangszórót vegyek, mert gyárilag az van oda tervezve, és ha a fejen állítom a közép traktust akkor az ajtóban lévő hangszórók felől hallom, hogy mélyül a hangzás, vagy pedig vegyem bele meg ezt a 3 utas rainbowot és akkor hasonlóan kellemes hangzást fog eredményezni -ahhoz képest, hogy csak egy koax hangszóró- mint amilyen a Lupomban volt? És ez most valóban jelenleg egy lowbudget dolog, szóval értem én, hogy ehhez a pénzhez gyűjthetnék és akkor elsőszett és szigetelés és alapkábelezés és egy normális négycsatis és menjen 1-2ről a szett 3-4ről a mélyláda, de mivel sajnos csak a mélyláda és egy alapvetően kellemes fej áll a rendelkezésemre, ezért a mostani felfrissítés bőven elég lesz, csak gondoltam azért megkérdezem a véleményeteket, hogy szerintetek mi lenne a jó megoldás ebben az esetben.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
nagyúr
válasz honda 1993 #55038 üzenetére
Szia! Szigetelesnek ha nekiallsz, csinald meg rendesen. Ne felig, ne szar anyaggal, mert a szarnak egy pofon es kidobott penz. Legjobb ar-ertek aranyu anyag talan a hanno protecto pf830 (820 nem jo, teljesen mas anyag). Ebbol kb 2.5 négyzetméter kell a ket ajtora osszesen. Ezt ugy ertem, hogy az ajto kulvilag feloli lemezenek belsejere es a belso lemez karpit feloli reszere is eleg. Mindenkepp azt javaslom, hogy a kulso lemezt is szigeteld, es mehet egy kis extra anyag kozvetlen a hangszoro moge is, tehat ott 2 reteg. Ha ezt befejezted utana telibe kell ragasztani a belso lemezt, az osszes szerviznyilast is leragasztva, kabeleknek helyet kivagva, patenhelyeknek is, stb. Ha ez megvan lesz egy zart "dobozod", ami jo esellyel belul is merev lesz.
[ Szerkesztve ]
-
honda 1993
senior tag
válasz tboy93 #55041 üzenetére
Huhh. Nahát köszönöm, eddig világos.
Kérdés hogy mivan ha ezen művelet után szerelni kellene valamit? Teszem azt, q hangváltó pont az ajtóban van a 2 lemez között. Ha telibe ragasztom mindenhol (szerviz nyilások, akkor hogyan nyúlok hozzá legközelebb?)Másik kérdés? Hogyan férek hozzá a "külvilág felőli" lemez belső falához? Nem néztem meg elég alaposan de úgy emlékszem hogy nem láttam lehetőséget arra hogy leszedjem a belső lemezt hogy hozzá férjek a külső lemezhez.
Illetve, mit gondolsz arról az ötletről hogy az Ajtókárpit helsejére is tegyek a kritikusabb pontokra?
Ja, és milyen vastag kellene legyen az anyag? Illetve honnan szerezzem be, honnan jutok hozzá olcsóbban?[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
nagyúr
válasz honda 1993 #55042 üzenetére
Hangvaltot ne rakd az ajtoba Pont emiatt, nem fogsz hozzaferni. Az anyag leszedheto, az ujra felrakasara nincs garancia. Ugye ha nem szarik be a kp zar vagy az el ablak akkor soha nem kell leszedni.
Kulso lemezhez az ajto belsejebe kell nyulkalni, ez konstrukcio fuggo, nekem ket kisebb szerviznyilas volt, itt kellett betomkodni. Vam akinel leszerelheto a belso lemez is. Valtozo.
Elso korben bituzd ki az ajtot, lehet nalad az is eleg lesz. Ha rezeg a karpit akkor utana arra is mehet siman Ha van maradek anyag akkor meg foleg.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #55040 üzenetére
Meg is válaszoltad a kérdésed.
-
nagyúr
válasz honda 1993 #55045 üzenetére
Nekem pl az ules alatt voltak. De lehet kesztyutartoba, ajtozsebbe, kozepkonzol ala, attol fugg mekkora es az adott autoba hova fer. Csomiba is rakhato, csak tobb kabel kell
-
zsolt19900
őstag
válasz MunezXBK #55044 üzenetére
szóval vegyek egy háromutast erre gondolsz?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #55047 üzenetére
Nem, másra gondolok, de az nem ide tartozik.
-
szakalistvan
senior tag
válasz honda 1993 #55048 üzenetére
Én most csinaltam meg STP Silver-rel,két tábla kellett egy ajtóra,a bal készen van,nagyon konnyű vele dolgozni,nyócezer,fizu után jön a másik.Hangzás nagyon sokat változott attól hogy zárt lett az ajtó.Ha van az ajtó alján lyuk amin kifolyik a víz az maradjon.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs