- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
6absbulldog
tag
válasz pRoject22 #117 üzenetére
Nem tudom, hogy a patch miatt, vagy még az Early státusz miatt, de ha Kyalami pályán éjszakát állítok be, akkor az autók fényszórója nem világít (3 autót próbáltam) és a boxon kívül sehol nincs semmilyen fény, azaz szó szerint tök sötét van a pályán és semmit sem látni. Másnál is?
-
6absbulldog
tag
Tegnap két versenyt mentem Jerezben a Brazíl Chevrolet Stock Car-ral és az Update után ma is lenyomtam egy ugyanolyan versenyt. Azt vettem észre, hogy az autó valahogy "kiszámíthatóbb", jobban terelhetőbb lett (mondjuk eddig se volt ilyen gond vele). Még nem tudom, hogy ez azért van, mert az autón változtattak, vagy annyival jobb lett az FFB, hogy jobban ráérezni (ez utóbbira tippelek). Illetve az AI sokkal jobban viselkedett, egyik másikkal élvezetes oda vissza előzgetős csata volt, és egyszer sem forgattak ki (eddig majdnem mindig volt ilyen).
Eddig szépen fejlődik a játék updatről update-re. -
6absbulldog
tag
Most mentem versenyt monaco-ban V12-vel, aztán pedig Super V8 Adelaide-ben, mindkét esetben az autók kezesebbek, mint előtte voltak, de szerintem a javított FFB miatt "érzem" őket jobban.
-
6absbulldog
tag
Közben megoldottam, hiába ismeri fel a kormányomat, custom wheel-t kell beállítanom (seperate pedals), majd bindelnem mindent (kormány balra-jobbra, gáz, stb). Ekkor engedi bindelni a szekis váltót és működik is.
Annyi apró kellemetlenség, hogy ilyenkor viszont a kormány pillangó váltói nem működnek, de azt 10 másodperc visszabindelni, ha olyan autóval megyek.
És persze oda vissza tudom bindelni a szekis és pillangó váltókat a menüben, ezzel együtt lehet élni. -
6absbulldog
tag
Vélemény az új update-ről:
- FFB nagyot ugrott előre, most már nem annyira "halott", mint előtte. Sokkal sokkal jobb lett!
- A fizika is javult (nem minden autót néztem meg újra), de jobban "érezni" a fékezést.
- GT3 autók nagyon jók lettek - bár mintha jobban tapadnának a kelleténél.
- A porsche kupa autó "érdekesen" viselkedik, főként korrigálás után. Kerestem neten és mások jobban megfogalmazták mi a baj: ilyenkor az autó egyszerűen ugrál. Youtube-on vannak erről videók. Eléggé irreális viselkedés. Gondolom, majd javítják.
- Nurburgring nagyon jó lett
- Több immerziós elem a pályán - helikopterek, drónok.
- Eddig sosem fagyott ki, de az új update óta kétszer már megtörtént.Van fejlődés, lassan, de biztosan haladnak. Csak ez jelenleg még mindig kevés. Ha ezzel a tempóval haladnak, akkor két évvel a megjelenés után, már lesz belőle valami. Kivárom.
-
6absbulldog
tag
Minden update után kipróbálom a játékot, de eddig nem győzött meg.
Ez most megváltozott. A legutóbbi update javított annyit a fizikán (documents folder ötrlés javasolt), hogy már ezzel játszom a legtöbbet. Végre jobban érzem a weight transfert, jobban tudok játszani a kanyarokban az autó súly áthelyeződésével, jobban lehet érezni és megfogni a hibákat.
Végre rendesen érezni az út és a gumi viszonyát.
Ez az update most nagyon kellett, mert kezdtem keresztet vetni az egész projektre. Most meg többet megyek Gt3, GT4-el itt, mint AC vagy ACC-ben. -
6absbulldog
tag
Azt mikor oldják meg, hogy akinek külön USB-s váltója van, az tudja használni mint alternatív váltó (mint AC esetén, ahol tud egyszerre működni a pillangó és a kézi váltó) ?
-
6absbulldog
tag
-
6absbulldog
tag
Valami beállításbeli gondod lesz, mármint gameplay szinten. AI nehézség, vagy segítségek, ilyesmi.
Én is ilyen egy órás versenyeket megyek 110-120-as AI-al és egyáltalán nem tapasztalok ilyesmit. A gumikopás pedig pont az egyik legerősebb pontja a szimnek. Én gumikímélő sofőr vagyok, de kihívás életben tartani őket, ha nagyon meghajtod.[ Szerkesztve ]
-
6absbulldog
tag
Aki most téved ide annak egy ellenvélemény: szerintem az összes szim közül az AMS2-ben messze legjobb az AI, simán veri például a raceroom adapti AI-ját.
Nem tudjuk, hogy Lac-coo esetében miért ilyen gagyi az AI (holott az egyik erőssége a szimnek és folyamatosan fejlesztik), de erős a gyanú, hogy csak trollkodik. -
6absbulldog
tag
Wow, nagyon bejön a GT3 gen2, egyelőre csak ezeket néztem meg az új tartalomból, ezeket is csak időmérőn. Majd a következő napokban mélyebben elemzem.
Enton: Mindenképp OpenVR-t válaszd induláskor, én csak azzal nyomom és sokkal jobb a teljesítmény, mint steamVr alatt.
-
6absbulldog
tag
válasz zsalesz #1135 üzenetére
Ugyan nem felém irányult a kérdés, de mivel ez egy fórum, hátha másnak is hasznos lesz.
Inkább hosszútávú versenyeket megyek a szimekkel ezért különösen fontos számomra a gumi fizika.
AMS2-ben érzem a legjobban a hideg/üzemi hőmérséklet/túlmelegedés hatásait. Érzem, mikor melyik van a határon, illetve annak átlépésénél érezhető, hogy melyikkel mi történik. A kopás mértéke és az azzal járó változások is természetesnek érződnek. Ez az egyetlen szim, amelyiknél nem kell soha ránéznem a gumi állapot jelzőre, mert mindig pontosan tudom/érzem, hogy mi a helyzet velük.
Más szimeknél gyakori hiba, hogy a gumi egyik körről a másikra látszólag ok nélkül változik egy nagyon durvát és ennek nincs meg az "átmenete" érzésre.Az is fontos, hogy megfelelően állítsd be az autót a vezetési stílusodhoz, alap setupokkal nem is megyek AMs2-ben, mert szerintem azok nem valami jók.
-
6absbulldog
tag
válasz PapírVilla #1147 üzenetére
Oculus Rift S
-
6absbulldog
tag
válasz PapírVilla #1151 üzenetére
Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, csak nem írtad oda, ezért számomra nem egyértelmű, de steam alól indítod és az oculus VR-t választod indulásnál ugye?
Mert az alap steam VR sokat elnyel feleslegesen a teljesítményből. -
6absbulldog
tag
válasz zsozsa74 #1150 üzenetére
Hasonlóan vagyok ezzel, mint te. Rf2 nagyon nem felhasználóbarát, bár maga a fizikája nekem tetszik (plusz megvan a tisztelet iránta, mivel az RF1-el nyomtam a legtöbbet anno).
ACC jó lenne, de a VR teljesíménye pocsék és nem is érzem annyira az autó és út kapcsolatát.
AC-t is sokat használtam anno, de mikor kevesebb időm lett és fontossá vált, hogy tudjak néha fél órát is körözni AI ellen, akkor elvérzett, mert az AI irgalmatlan rossz benne még modokkal is.
Raceroom amit még szerettem, de az új gumi/fizika update nekem nagyon nem fekszik, annyira tapadnak a Gt3 autók, hogy az már túlzás (szerintem).[ Szerkesztve ]
-
6absbulldog
tag
válasz PapírVilla #1157 üzenetére
Mikor steam-ből indítod, akkor nem két féle VR opciót dob neked? Nekem igen, és ott választom az Oculus VR-t.
Ha nálad nem ilyen, akkor próbáld, amit v2 írt, -
6absbulldog
tag
válasz PapírVilla #1160 üzenetére
Ha így is ennyire rossz a teljesítmény, akkor amit Enton írt, azokon kellene végigmenni, mert nekem még egy régi 2060Super-rel is nagyon jól fut.
-
6absbulldog
tag
Bugos a pálya nagyon. Időmérőt nem lehet menni rajta, mert a célegyenesben állandóan megbüntet (szerintem rossz helyre van behúzva a pálya széle érzékelés), illetve sok textúra hiányzik a háttérből.
Futam alatt pedig, amint megelőzök valaki, kapom is a büntit.
Még reszelni kell ezen, de eszeveszett jó pálya, mindig is imádtam. -
6absbulldog
tag
-
6absbulldog
tag
válasz 6absbulldog #1222 üzenetére
Teszteltem a stock car 24-et Interlagosban időmérőn. Felváltva mentem az új 24-es verzióval és a 23-sal, hogy egyértelmű legyen a különbség. Fél óránként váltottam a két verzió között és kb 3 órát tudtam rászánni. A setup és a körülmények ugyanazok voltak.
Ami hatással lehetett a tesztemre negatív irányba:
- Szeretem a stock car szériát, de nem tartozik a fő kedvenceim közé
- Nem mentem hosszútávú futamot, pedig számomra ott szokott kijönni a lényeg.
- Bugok: Mikor betölti a pályát és látom a képernyőn a pályarajzot, jobbra fent írja az autóhoz tartozó választható gumi típusokat. Mindkét stock car esetében Hard és Wet van kiírva. De a 23-as verziónál a setup-ban Slick és Wet a választható. Előbbit választottam természetesen. A 24-es esetében pedig azt kellett választanom, hogy "automated by weather", mert egy bug miatt ott nem kerül kiírásra, hogy melyik gumival megyek, mikor megváltoztatom. Feltételezem, hogy az első üres lenne a slick, csak nem írja ki. A töltőképernyőn szereplő Hard pedig feltételezem csak elírás. Meglátjuk, ha javítják a későbbiekben.Amit észrevettem, mint változás a tesztem során:
- 24-es esetében nehezebben melegítettem fel üzemi hőmérsékletre. Nem vészes a különbség. 23-as esetében egy "átlagos" kivezetőm elég szokott lenni, az új esetében vagy kicsit agresszívebbre kellett vennem a kivezetőt, vagy két kört mennem, hogy jó legyen.
Ez se nem pozitív, se nem negatív változás, mivel lövésem sincs, hogy milyennek kéne lennie a valóságban. Érzetre mindkettő okés volt.- Az új, 24-es gumi jobban csúszik mikor még hideg. 23 esetében még hidegen is viszonylag jól tapadt. Ez szerintem javulás.
- A 23-ast könnyebb volt elfékezni. A boxutcából kijövet az első balos kanyarban gyakran fékezem el és olyankor már roncsolódik is annyit, hogy kockás lesz. Érzem is a kormányon és kb mehetek a boxba egy másik szettért. Ezt irreálisnak éreztem eddig, mivel ezek nem forma1 pirelli keverékek.
A mostani javítással ez megszűnt, nehezebb kockásra fékezni (de azért nem is nehéz).- Jobban érezni az út és gumi közötti viszonyt. Ezáltal a megcsúszást is.
- Viszont a gumi gyorsabban esik ki a még megfogható tartományból. Magyarán nincs annyi ideje az embernek korrigálni. Mások erre az effektre hivatkoztak úgy, hogy driftes. Ez lecsökkent, kevésbé csúszik. De azért még meg lehet fogni, ha elég gyors vagy. Szerencsére nem Iracing-es, hogy van egy pont, amikor még minden okés, aztán már nem és onnantól már csak a vakszerencsén múlik, hogy elkapod-e.
Első blikkre ennyi. Ha kijön a többi kategóriára a frissítés és tudok menni hosszabb távú versenyeket is, akkor okosabb leszek. Egyelőre nagyon pozitív a változás.
-
6absbulldog
tag
válasz zsalesz #1229 üzenetére
Én a fentebbi teszten során nem tapasztaltam semmi ilyesmit. Procim AMD, de a videókártyám nvidia.
Első körben akkor próbáld frissíteni a drivereidet. Ha nem segít, akkor érdemes a reiza ams2 forumon érdeklődni, elég nagy a pörgés a fórumon, valaki biztos tud rá valami megoldást.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Háztartási gépek
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen