Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz rbalint88 #9488 üzenetére

    Én se követem napi szinten mert utálom a politikát. Nemrég hallottam: Elhinni hogy a politikusok segítenek felnőttként, olyan mint gyerekként hinni a mikulásban.

    Röviden az egyes zónában volt dugó díj mikor kijöttem, de az tényleg csak a legeslegközepe volt, nem nagy rész. Én pont ott dolgoztam de lehetett ingyen parkolni a hidakon hétvégén illetve nem volt behajtási díj most hogy szombaton se vagy csak vasárnap passz.

    Utána jött az ULEZ Ultra Low Emission zone, először csak az egyes zónába. Senkit nem érintett, ha oda mentél nem csak a 12,5 dugó díjat ha nem ha euro 4-nél (kb 2006) régebbi benzines vagy euro 6-nál (kb 2016) régebbi diesel akkor még szennyezésre is kellett 12,5.

    Mondom ez beteg, a 2015 év végi Vivaróra fizetnem kéne úgy hogy volt 3-4 éves akkor, de ez se érdekelt, nem járok oda kb soha. Már turistáskodni se viszek be senkit, elég volt 200x végig nézni ezeket :DDD

    Majd jött a hír covid elején hogy kibővítik a belső gyűrűig, 406-os út ha valakit érdekel, North és South Circular. Na ez már valamennyire érintett, mert van olyan site ahol dolgozunk és éppen bent van kb 200 méterrel. Na mindegy mert ekkor már annyi munkánk volt hogy kellett egy 2. furgon ami volt a Fos Transit Connect, 2018, nem volt gondja a behajtással. Majd ezt váltotta a mostani elektromos Toyota. Viszont van 2 olyan munka amihez kell a nagyobb, water fed pole ablak mosás és kertészkedés. Ez rikán van mert nem ez a fő profilunk, de manapság sok manager úgy keres takarítókat hogy ezeket is tudják vállalni. Mindegy ekkora céggel kell a tartalék furgon, ez a Vivaro most meg nagyobb munkákhoz. Havi max 5 alkalom, de jön a nyári szezon...

    Majd tavaly év elején kitalálták hogy a külső elkerülőig bővítik, M25. Na ezen belül van a munkánk 90%-a. Itt lakunk, így már nagyon is érint minket mert 12,5 ha az XC-vel megyek ami napi verda, meg a Vivaro is fizetős. Ez már beteg összeg lenne évente.

    Viszont volt nagy szervezkedés ellene, lett kérdőív, mondom itt még talán van demokrácia és lesz valami. Na ez akkor foszlott szerte mikor felmentem kitölteni a kérdőívet, és a fő oldalon egy síró negró gyerekkel kezdtek hogy tiszta levegőt szeretne. Itt már tudtam hogy ez el van döntve, de a többi kérdés is ilyen volt hogy: Szeretne tiszta levegőt, vagy inkább meghalna fájdalmak között tüdő rákban? Tök egyértelmű volt innentől. Emberek 80%-a nem akarta de a f@szkalap polgármester azt mondta akkor is így lesz...

    Augusztus végétől 2023. Szóval valószínű hogy idén megy az XC és Vivaro, jön a Macan, de kell egy nagyobb furgont is keresnem majd ami nem elektromos mert nem akarok lemondani a rugalmasságról ami jár vele. El kell mennem valahova / felvenni valamit, beteszek 3-4 bicajt ha kell, és tankolástól tankolásig megyek. Lehet hogy ez csak évi 5-8 alkalom de lesz@rom nem akarom hogy mind a kettő elektromos legyen. Egyrészt ilyen nagyba ami van atom drága nevetséges hatótávval. ABT eTransporter hatótáv valami 60-80 mérföld??? :DDD Szalonból talán hazaérek, de már a munka napjaim nagy részéhez nem lenne elég.

    Nagyvárosok mindig férgesek, London is az. Van demokrácia, de ritkán, mint ez esetben el volt döntve. TFL aki üzemelteti a busz vonalakat, metrót, nagy mínuszba van, megvonnak támogatásokat. Így kell nekik a pénz. Csak az első ULEZ bővítés napi 1 millió font nekik. Most jön a következő. Ideiglenesen pár évig ez sok 100 millió font nekik. Nem szól ez másról csak pénz és hatalom. Ha tiszta levegőt akarnának, akkor nem dózerolnák le a Londoni zöld övet és építenének lakásokat 10.000-esével. Akkor nem az lenne jó ne szennyez, de ha fizetsz akkor okés, amennyit akarsz... Az első bővítés úgy volt hogy van roncs támogatás, egész komoly volt, és mindenkinek 1 év haladék, ott élőknek 3 év. Na az normális. Most a 23-asnál semmi haladék senkinek, 0 támogatás, szopd le magad.

    Szóval ez a nagyváros hozzá állása, jobb statisztikákat kozmetikáznak, közben kevesebb pénzt adnak a rendőrségnek, önkormányzatoknak, útkezelőnek, TFL-nek... Emellett 17 milliós város lett pár 10 év alatt. Logikus az lenne hogy többet adni nekik mert több az ember. Több rendőr, jobb utak mert terheltebbek. Na ennek pont az ellenkezője megy. Most se mondanám hogy Londonban lakok, földrajzilag igen, épp hogy M25-ön belül, de erdő, mező, lovarda, zsákutca vége. Szóval nagyon is olyan mint a vidék. Szeretek is itt lakni de Londoni önkormányzatok hatásköréből ki akarok kerülni mert elmebetegek. Lezártak mellék utakat hogy zöldebb legyen London. :F Ezért a főutak úgy meg vannak b@szva hogy ami eddig 10 perces út volt az most 25-45 ahol dolgozunk. Annyira ez se érdekel mert idegesítő de belekalkulálom az árainkba az utazási időt szóval...

    Most először van olyan hogy közvetlenül döntést kell hoznom hogy eladok két járművet amit nem akarok politikai döntés miatt. És London élenjáró a faszságban, világ város, itt kell megmutatni először ha eszükbe jut valami baromság. :DDD

    Van nagyon jó része, 10+ éve itt élünk soha nem volt bajunk, tényleg szabadnak érzed magad de az M25-ön belül egyre kevésbé. Megtapasztaltunk a jó részét, láttuk messziről a rosszat, de mi a vidéket szeretjük. Amihez most még hozzá jön hogy M25-ön kívül legyen.

    Vidéki Angliában olyan mesés helyeket lehet találni hogy közepesen távoli célunk leköltözni valami Cornwalli tengerpartra. Az szinte egy külön ország.

    Water fed pole ablakmosás ha valakit érdekel:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák