Hirdetés

Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    Hali!

    Lenne egy kérdésem...

    Május 12-án (szerda) rendeltem egy webshop-ból egy terméket, az nap délután 5 kor. Másnap ( 13. csütörtök) délelőtt kaptam egy email-t, hogy feldolgozásra került a rendelésem, majd 1 órára rá egy másik mail hogy postázták a webshop által megbízott futárszolgálatnak. Letelt a péntek, hétfő, kedd. De semmi. Nem keresett senki a futárszolgálattól se telefonon, se email-ben. Szerdán ( 19. ) próbáltam a futárszolgálatot hívni, de az általuk megadott "Tel." szám nem volt jó. Konkrétan mintha egy modemet hívtam volna fel... 3x is megnéztem és felhívtam, hogy nem-e írtam el, de nem én voltam a béna. Írtam egy mail-t a webshop-nak, hogy jelenleg a termék merre fele jár. Fel is hívtak nem sokra rá a webshop-tól, hogy ők ki küldték a terméket, de utána néz. A srác azt mondta, hogy a depóban (nem tudom mi ez, csomagküldő központnak a neve talán?) van és meg ad egy számsort amivel érdeklődjek a futárszolgálatnál. Írtam egy mail-t csütörtökön (20.) a futárszolgálatnak, hogy mi a jelenlegi státusza a termékemnek amit rendeltem, és hogy ha túllépi az első körben véglegesített árat (termék ára + szállítási díj) akkor nem tartok rá igényt. Kaptam is még aznap délelőtt egy mail-t, hogy a termék ára és a postázási költség nem változott, és hogy pénteken (21) küldeni fogják. Vártam pénteken, de nem kaptam se hívást, se email-t se az általam rendelt terméket. Írtam (22.) egy mail-t a webshop-nak, hogy ismételten nem kaptam meg a terméket.

    Idő közben másik termékre lenne igényem, csak nem tudom, hogy ezek után van-e jogom/lehetőségem másik terméket választanom ha a webshop önhibájukon kívül nem tudták teljesíteni a megrendelésemet.

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Aktív témák