- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
Aktív témák
-
Puma K
veterán
Hali!
Lenne egy kérdésem...
Május 12-án (szerda) rendeltem egy webshop-ból egy terméket, az nap délután 5 kor. Másnap ( 13. csütörtök) délelőtt kaptam egy email-t, hogy feldolgozásra került a rendelésem, majd 1 órára rá egy másik mail hogy postázták a webshop által megbízott futárszolgálatnak. Letelt a péntek, hétfő, kedd. De semmi. Nem keresett senki a futárszolgálattól se telefonon, se email-ben. Szerdán ( 19. ) próbáltam a futárszolgálatot hívni, de az általuk megadott "Tel." szám nem volt jó. Konkrétan mintha egy modemet hívtam volna fel... 3x is megnéztem és felhívtam, hogy nem-e írtam el, de nem én voltam a béna. Írtam egy mail-t a webshop-nak, hogy jelenleg a termék merre fele jár. Fel is hívtak nem sokra rá a webshop-tól, hogy ők ki küldték a terméket, de utána néz. A srác azt mondta, hogy a depóban (nem tudom mi ez, csomagküldő központnak a neve talán?) van és meg ad egy számsort amivel érdeklődjek a futárszolgálatnál. Írtam egy mail-t csütörtökön (20.) a futárszolgálatnak, hogy mi a jelenlegi státusza a termékemnek amit rendeltem, és hogy ha túllépi az első körben véglegesített árat (termék ára + szállítási díj) akkor nem tartok rá igényt. Kaptam is még aznap délelőtt egy mail-t, hogy a termék ára és a postázási költség nem változott, és hogy pénteken (21) küldeni fogják. Vártam pénteken, de nem kaptam se hívást, se email-t se az általam rendelt terméket. Írtam (22.) egy mail-t a webshop-nak, hogy ismételten nem kaptam meg a terméket.
Idő közben másik termékre lenne igényem, csak nem tudom, hogy ezek után van-e jogom/lehetőségem másik terméket választanom ha a webshop önhibájukon kívül nem tudták teljesíteni a megrendelésemet.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Aktív témák
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen