Hirdetés

Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Def26 #36103 üzenetére

    Látod...most frissítették,és azóta mondhatni 5x annyi csaló lett.
    Egyébként nehéz eset is,mert az egyetlen megfogható pont ezeknek a programoknak a neve a memóriában,bizonyos fájlok,stb...DE ezt úgy látszik,ki tudják küszöbölni.A másik megfogási mód volt régen,hogy azt a metódust figyelték,ahogy a cheat a videodriveren keresztül "beinjektálta" a képet a játékra,régen ehhez kellett file(dll) mod,a pb ellenőrizte a videodrivert,stb...
    De akkor még nem voltak ingame felületek,monitorprogramok,mint pl.az MSI Afterburner,Fraps,vagy maga az Origin.Mostmár szerintem simán lemásolják az ezek módszereit a képernyőre írásra és kész,pl.ha jól tudom,az MSI Afterburner forrásfájljai is letölthetők.
    A WH nem csinál sokat végülis...mivel mindenki gépe mindig megkapja az infót minden játékosról,hol van,és ez alapján jeleníti meg a játék is maga,lényegében csak azt kell tudni,hogy az adatforgalomból hogy lehet koordinátákat kapni.Utána csak rá kell rajzolni a képre...Extra adatforgalom nincs,csak a meglévő adatokkal dolgozik,a kiíratás meg nem téma.
    Az aim már neccesebb,mert a wh adatai alapján még kalkulálni kell,hogy lehet-e lőni a delikvenst,és ha igen,minden golyóra ki kell számolnia recoil kompenzációt,és a játék vezérlése is igényel némi programozást...bár a mai intelligens egerek és billentyűzetek szintén tudnak például makrózni egérmozgást,billentyűleütést,szóval szerintem egy moddolt usb drivel lövi be a segédinformációkat,vagyis ténylegesen úgy érzékeli a gém,hogy odanéztél,a koordináták ismeretében elég csak ezen keresztül beküldeni az egérmozgás koordinátáit.Ráadásul ezt ugye nem is figyeli semmi,hisz millió hardver van,stb,és az egér érzékenysége is változik,vagyis nincs figyelve a célkereszt mozgás sebessége.
    Sajnos az egész elve nem bonyolult....ezt tetézi,hogy a legöbb játék hasonló elveken alapul,és maga a cheatrész ha készen van,csak hozzá kell igazítani az aktuális játékhoz és kész.Plusz a motorok sem külömböznek nagyon,a folytatások pedig teljesen hasonlóak ugye.

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Aktív témák