Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Viper26 #40590 üzenetére

    A hitbox maga nem annyira rossz,egész ritka az instant halál,inkáb ami mérgel,az az,amikor fedezékben öl meg már valaki.Csakhát az a baj,hogy azokban az országokban,ahol van szerver,szerintem ezt nem különösebben érzékelik...Mi irtó nagy hátránnyal indulunk és kész.
    IRNV meg felesleges így tényleg.Az űrshotimon az van,poénból :DDD BÁR pl.metrón bentről világos helyre(ajtók) kinézve meglepő,de jobb,mint alapból,visszanyal a fagyi,mert pont sötétben kellene működnie.A mortar meg maradhatott volna sebzéssel,ha már ilyen lassú lett...és retteghetünk,hogy a kövi patchnál most meg a recoilt,foregripet akarják piszkálni,hadd ne legyen előny a jó célzásból,ha már a mozgó ellenféllel,vagy ha maga mozog,szopik a hazánkfia.
    Fura,hogy akármilyen is a cod széria,no ott nincs ilyen gond,minden golyó megmarad,amit kilő az ember,tök mindegy,hogy lmg-t húz folyamatosan,ha lebuksz fedezékbe,nem találnak el,bármilyen pingű szerveren,ha nagy is a pinged,seperc alatt hozzáigazítod,mennyit kell elé lőni és kész.Itt még az sem jön be,hogy azonos körülmények között azonos golyószám kelljen,a codban darabra ki lehet számolni a skulót.Itt meg van a legjobbaknak is 20% accuracy,mert mire a játék megmondja,hogy az ellen meghalt,már belelő az ember tucatnyit feleslegesen,máskor meg a fél tár is kevés,és ebben benne sincs,hogy különösebben valaki mozogna.Az is vicc,hogy halál esetén a kilőtt rakéta,gránát,akármi láthatóan töredéket vagy semmit nem sebez,akkoris,ha a killcamban látod,hogy telibe találja azt,akit lelőttél,a lába előtt robban,stb...sőt ma vagy 2x simán végigsétáltak így a claymore-om előtt,semmi hatással.Ha élek,amikor pukkan,meghal az ellen.

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Aktív témák