Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Foxmulder89

    senior tag

    válasz csongi #30288 üzenetére

    Nem lenne ezt olyan nehéz megoldani és sokat dobna a realitáson, csak az a baj egy bizonyos szint felett az már nem cél.. sniper elite jó példa, nem kellene megcsinálni semmilyen animációt hozzá, csak a játékos testfelületét felosztani. Bizonyos lövések jóval többet sebeznének és lehetne bleeding-et is adni hozzá, tudna akár többszöröződni is a hatása több lövés esetén, ha nem haltál bele.
    Ha meg fejest kapsz rögtön elsötétülhetne a kép :)
    Eldobnád/ejtenéd a fegyvert ha kezen lőnek, zombi módra húznád a lábad ha azt találják el stb, azokhoz lehetne animáció :) persze most sem egyformán sebez minden találat de eléggé levan egyszerűsítve. Gránát is csak egy bizonyos területen belül sebez, de azon kívül is sebezhetnének a repeszek, amik random irányba repülnének, bizonyos számmal. Esetleg ha messziről pont a szemedbe menne, egy szem látómezejével játszanál tovább.
    Fogadni mernék, hogy a többségnek tetszene.

    [ Szerkesztve ]

    A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar

Új hozzászólás Aktív témák