- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Foxmulder89 #30946 üzenetére
Nem a pinged, hanem a "késleltetés" lesz nagyobb a helyi megjelenítés és a "valós szerver idő/pozíciók" között.
A ping marad ugyanaz a szerver és közted (kliens).Elméleti síkon ha jó a kapcsolat a szerver felé, jó a ping (válaszidő) és jó a sávszélesség... akkor a smoothing is visszavehető. Minél jobb ez a kapcsolat annál inkább közelíthet a nullára.
Akkor van gond ugye a nullával, ha a szerverhez rossz a kapcsolat, nagy a ping és kicsi a sávszélesség.
Ilyenkor kimaradhat több információ ezért nagyobb ugrások lehetnek a helyi megjelenítés frissítésekor.A smoothing ezt javítaná azzal, hogy létrehoz egy minimális bufferelést több adatot vár a szervertől, és meg is várja azokat, majd mikor megkapta akkor ezek alapján frissíti és "kiszámolja" a köztes lehetséges állapotokat is hogy folyamatos legyen a kép/mozgás megjelenítés.
Értelemszerűen ezzel nő a hibalehetőség is pl találatok rögzítésénél, ha nem jó a közelítés/köztes számítás, de te azt látod és arra célzol.Alapvetően ezért célszerű a smoothing minél kisebb értéken való tartása, de épp annyin ami még nem okoz tul nagy ugrásokat a megjelenítésben mert azis lehet zavaró, főleg gyors mozgásoknál, amikor te lősz egy helyre de a következő pillanatban már pár centivel odébb lehet az illető.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Parfüm topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toyota topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen