Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Foxmulder89 #30946 üzenetére

    Nem a pinged, hanem a "késleltetés" lesz nagyobb a helyi megjelenítés és a "valós szerver idő/pozíciók" között.
    A ping marad ugyanaz a szerver és közted (kliens).

    Elméleti síkon ha jó a kapcsolat a szerver felé, jó a ping (válaszidő) és jó a sávszélesség... akkor a smoothing is visszavehető. Minél jobb ez a kapcsolat annál inkább közelíthet a nullára.

    Akkor van gond ugye a nullával, ha a szerverhez rossz a kapcsolat, nagy a ping és kicsi a sávszélesség.
    Ilyenkor kimaradhat több információ ezért nagyobb ugrások lehetnek a helyi megjelenítés frissítésekor.

    A smoothing ezt javítaná azzal, hogy létrehoz egy minimális bufferelést több adatot vár a szervertől, és meg is várja azokat, majd mikor megkapta akkor ezek alapján frissíti és "kiszámolja" a köztes lehetséges állapotokat is hogy folyamatos legyen a kép/mozgás megjelenítés.
    Értelemszerűen ezzel nő a hibalehetőség is pl találatok rögzítésénél, ha nem jó a közelítés/köztes számítás, de te azt látod és arra célzol.

    Alapvetően ezért célszerű a smoothing minél kisebb értéken való tartása, de épp annyin ami még nem okoz tul nagy ugrásokat a megjelenítésben mert azis lehet zavaró, főleg gyors mozgásoknál, amikor te lősz egy helyre de a következő pillanatban már pár centivel odébb lehet az illető. :)

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák