- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- VoLTE/VoWiFi
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz pendre54 #31310 üzenetére
Olyan szempontból lehet minimális köze, hogy a szerver-kliens közötti kommunikációt meg szinkronitást javíthatja az SSD betöltés, login, stb alatt.
Ugye az a fejlesztő is nyilatkozta anno hogy az a baj a játékkal hogy rengeteg mindent kell szinkronban tartani kliens oldalon is és nyilván a szerver oldalon is + a kettő között.
Most is megfigyelhető hogy ha SSD-n vagy akkor gyakran a hang és a teljes kép picit később jön be (tereptárgyak, fű, részletesség ...stb). Tehát lehet köze hozzá, nem mondom hogy ez a baj, vagy csak ez... de ezis lehet baj.
Ki tudja hogy működik ez az egész motor és mit mikor hoz szinkronba és ha ez nem tud időben létrejönni akkor kifagy, kidob akármi. SSD javíthat azon hogy időben ott legyen minden. Főleg ha SSD-s gépen fejlesztettek és arra optimalizáltak először.
Lehet köze az SSD-nek a memória kezelés, swap és stb területen is... ami ugye szintén bajos néha BF4ben.Ahogy én tapasztaltam amugy gyakran inkább a szervertől függött elég sok kifagyás... volt hogy bizonyos szervereken semmi gond nem volt, majd átmentél egy másikra és egyből fagyott többször is.
Nyilván ezért volt több frissítés és patch szerver oldalon is szerintem.
És ehhez a játék betöltése a szerverrel szinkronizálása is lehet felelős... megintcsak jobb lehet SSD miatt.
Én előtte toltam HDD-n is meg egy jó ideje SSD-n is, és patch mellett lehet ezis sokat javított a stabilitáson.
Nyilván nem tudom utólag kideríteni, de bármi lehet... persze sokan játszanak HDDről gond nélkül, szóval minden gép és szitu is más... ki tudja mit mutatna a nagyszámok törvénye meg a statisztikák erről, ha lenne.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mobil flották
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dragon Age: Origins
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest