Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz pendre54 #31310 üzenetére

    Olyan szempontból lehet minimális köze, hogy a szerver-kliens közötti kommunikációt meg szinkronitást javíthatja az SSD betöltés, login, stb alatt.
    Ugye az a fejlesztő is nyilatkozta anno hogy az a baj a játékkal hogy rengeteg mindent kell szinkronban tartani kliens oldalon is és nyilván a szerver oldalon is + a kettő között. :)
    Most is megfigyelhető hogy ha SSD-n vagy akkor gyakran a hang és a teljes kép picit később jön be (tereptárgyak, fű, részletesség ...stb). Tehát lehet köze hozzá, nem mondom hogy ez a baj, vagy csak ez... de ezis lehet baj.
    Ki tudja hogy működik ez az egész motor és mit mikor hoz szinkronba és ha ez nem tud időben létrejönni akkor kifagy, kidob akármi. SSD javíthat azon hogy időben ott legyen minden. Főleg ha SSD-s gépen fejlesztettek és arra optimalizáltak először.
    Lehet köze az SSD-nek a memória kezelés, swap és stb területen is... ami ugye szintén bajos néha BF4ben.

    Ahogy én tapasztaltam amugy gyakran inkább a szervertől függött elég sok kifagyás... volt hogy bizonyos szervereken semmi gond nem volt, majd átmentél egy másikra és egyből fagyott többször is.
    Nyilván ezért volt több frissítés és patch szerver oldalon is szerintem.
    És ehhez a játék betöltése a szerverrel szinkronizálása is lehet felelős... megintcsak jobb lehet SSD miatt.
    Én előtte toltam HDD-n is meg egy jó ideje SSD-n is, és patch mellett lehet ezis sokat javított a stabilitáson.
    Nyilván nem tudom utólag kideríteni, de bármi lehet... persze sokan játszanak HDDről gond nélkül, szóval minden gép és szitu is más... ki tudja mit mutatna a nagyszámok törvénye meg a statisztikák erről, ha lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák