Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lofagi

    addikt

    A nagyszerű netcode-ról egy videó, amit érdemes végignézni. 13. perctől érdekes igazán. Atla tette közzé az OFF Topicban, de szerintem ide is simán megállja a helyét!

    Na és persze a hozzáfűzött kommentem is:

    EZ nagyon durva, abban biztos voltam eddig is, hogy a ping az nagyon számít. Viszont ez,hogy az Unreal Tournamentben ezt már többszörösen jobban megoldották az kicsit elszomorító. Ennyire le van már x@rva a játékmenet? A hosszas multi élményt nem a megszerezhető cuccok, a fejlődés (főleg amilyen rövidre sikerült most) fogja meghatározni, hanem az, hogy mennyire idegesít fel az, hogy lövöd az ellent és az hirtelen megfordul és lelő.

    A random killed in action meg egyszerűen elfogadhatatlan. Ugrok egyet és meghalok? Helivel láthatatlan dolgoknak megyek neki?? EZ MI? Nem tudom,hogy ezt azért hogy csinálhatták meg ilyen "jól" a készítők.

    De lehet,hogy arról van itt szó,hogy megcsináltak egy motort amibe belekerültek ezek a jó kis hibák, de lehet, hogy kilóméternyi programozási sort kellene nekik átírni, amihez se kedvük, se türelmük, legfőképpen befektetett idő / ár bevétel aránya nincs meg nekik.

    Elvagyok a játékkal nem mondom,hogy nem, de már korábban is megfogalmazta valaki,hogy miért. Mert jelenleg nincs olyan alternatíva ( persze számomra ), ami ezt le tudná váltani.

    Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

Új hozzászólás Aktív témák