Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamester10

    őstag

    Találtam egy érdekes irományt:
    Miket javít, illetve vizsgál a DICE?
    Rubber banding

    Eddig is csináltak pár szerveroldali optimalizácót ami sokaknál csökkentette ezt a jelenséget. A hamarosan érkező packet loss és custumise screen bug javítása is kapcsolódik ehhez a problémához. Mindenesere továbbra is figyelik ezt az anomáliát

    Késő kill cam

    Estenként előbb bejön a kill cam minthogy a kliens mutatja az utolsó sebzést. Emiatt a játékos úgy érezte túl hamar meghalt. Ezenkívül a találatjelző, a vér és a HUD is „csúszot”.

    Tickrate

    A játékosok szeretnék ha az értéke nagyobb lenne. Ez felelős, hogy a szerver milyen gyakran frissíti az adatokat. Jelenleg nincs terv alatt a növelés, bár lehetséges hogy bizonyos szerveren engedélyezik majd.

    Nem „érkezik meg” a sebzés

    Tisztában vannak a bug létezésével. Hiába lőjük az ellenfelet, de az nem sebződik. A február 13-án jött javítás óta tudja nyomon követni a DICE a hibát. Jelenleg is dolgoznak a javításon.

    Instant halál futás közben

    Néha séta, vagy futás közben úgy felgyorsulunk, hogy bármilyen kis akadály megöl minket. Ezt a karakter fizikjának kódjában lévő hiba okozza. Hamarosan javítva lesz

    Egyéb

    Javítva lesz, hogy a Levolution nincs szinkronban, látszatra rossz felé tüzelünk, a gyalogosan elérhető zónán kívüli jármű nem sebződik. Ezenkívül kaptunk új ikonokat.

    Az új ikonok

    Január végén került be a játékba e két ikon. Az első óra formájú azt jelzi, hogy rossz a kapcsolatod a szerver felé. A második ikon a packet losst jelzi. Ilyenkor nem érkeznek meg a csomagok a szerverhez. Ha ez sokat villog, akkor biztosan tapasztalsz egy kis megállást, majd utána „begyorsítva” utoléred a jelent.

    Miket javított már a DICE?
    A kill card 0 hp-t mutat

    A játékos 0 élettel is vígan élt amiatt, hogy a szerver dobta a sebzés egy részét. A lelőtt játékos a kill camben a kliens által „jósolt” értéket látja, nem a szerver szerinti tényleges értéket.

    Rosszul működő „ütközés”

    Lehetetlenné tette, hogy törött tárgyakon átlőjünk, pl a Zavod 311-en a kidöntött kémény

    Eltűnő célkereszt, eltűnő találatjelző

    Pc-n néha eltűnt a célkereszt és magával vitte a találatjelzőt is. Ezt bizonyos gadgetek használata okozta. Pánikra semmi ok, már javítva lett a hiba.

    A becsapódó lövedékek hangja

    A hang nem illik a becsapódó lövedékek hangjához, emiatt a játékos úgy érzi, hogy hamar meghalt. A javításnak hála ezentúl a testünket szétszaggató minden egyes golyó hangját megcsodálhatjuk majd

    Headshot ikon

    Azért van, hogy tudd miért haltál meg azonnal

Új hozzászólás Aktív témák