- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Gear S3 - második kör
Hirdetés
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
Találtam egy érdekes irományt:
Miket javít, illetve vizsgál a DICE?
Rubber bandingEddig is csináltak pár szerveroldali optimalizácót ami sokaknál csökkentette ezt a jelenséget. A hamarosan érkező packet loss és custumise screen bug javítása is kapcsolódik ehhez a problémához. Mindenesere továbbra is figyelik ezt az anomáliát
Késő kill cam
Estenként előbb bejön a kill cam minthogy a kliens mutatja az utolsó sebzést. Emiatt a játékos úgy érezte túl hamar meghalt. Ezenkívül a találatjelző, a vér és a HUD is „csúszot”.
Tickrate
A játékosok szeretnék ha az értéke nagyobb lenne. Ez felelős, hogy a szerver milyen gyakran frissíti az adatokat. Jelenleg nincs terv alatt a növelés, bár lehetséges hogy bizonyos szerveren engedélyezik majd.
Nem „érkezik meg” a sebzés
Tisztában vannak a bug létezésével. Hiába lőjük az ellenfelet, de az nem sebződik. A február 13-án jött javítás óta tudja nyomon követni a DICE a hibát. Jelenleg is dolgoznak a javításon.
Instant halál futás közben
Néha séta, vagy futás közben úgy felgyorsulunk, hogy bármilyen kis akadály megöl minket. Ezt a karakter fizikjának kódjában lévő hiba okozza. Hamarosan javítva lesz
Egyéb
Javítva lesz, hogy a Levolution nincs szinkronban, látszatra rossz felé tüzelünk, a gyalogosan elérhető zónán kívüli jármű nem sebződik. Ezenkívül kaptunk új ikonokat.
Az új ikonok
Január végén került be a játékba e két ikon. Az első óra formájú azt jelzi, hogy rossz a kapcsolatod a szerver felé. A második ikon a packet losst jelzi. Ilyenkor nem érkeznek meg a csomagok a szerverhez. Ha ez sokat villog, akkor biztosan tapasztalsz egy kis megállást, majd utána „begyorsítva” utoléred a jelent.
Miket javított már a DICE?
A kill card 0 hp-t mutatA játékos 0 élettel is vígan élt amiatt, hogy a szerver dobta a sebzés egy részét. A lelőtt játékos a kill camben a kliens által „jósolt” értéket látja, nem a szerver szerinti tényleges értéket.
Rosszul működő „ütközés”
Lehetetlenné tette, hogy törött tárgyakon átlőjünk, pl a Zavod 311-en a kidöntött kémény
Eltűnő célkereszt, eltűnő találatjelző
Pc-n néha eltűnt a célkereszt és magával vitte a találatjelzőt is. Ezt bizonyos gadgetek használata okozta. Pánikra semmi ok, már javítva lett a hiba.
A becsapódó lövedékek hangja
A hang nem illik a becsapódó lövedékek hangjához, emiatt a játékos úgy érzi, hogy hamar meghalt. A javításnak hála ezentúl a testünket szétszaggató minden egyes golyó hangját megcsodálhatjuk majd
Headshot ikon
Azért van, hogy tudd miért haltál meg azonnal
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs