- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brugo77
csendes tag
Probald ki hogy a fps limitet feljebb veszed,mert attol lehet kevsebb "usercfg on" mellett
"GameTime.MaxVariableFps 120"
itt max 120 fps lesz neked
...de most mert ne legyen tobb fps mint amit a monitor tud?
es fps lagot is okozhat ha a gepet tobbet tud mint a maximalis fps limit!
ilyen a lag mikor v-sync van
En ezt a cfg-t hasznalom
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
RenderDevice.TrippleBufferingEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
RenderDevice.Dx11Enable 1
gametime.maxvariablefps 500
PostProcess.DynamicAOEnable 0
render.perfoverlayenable 0
perfoverlay.drawfps 1[ Szerkesztve ]
http://battlelog.battlefield.com/bf4/en/servers/show/pc/f637af03-92a7-429a-bc15-083dbb198bf3/IRAM-clan-Hungary/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen