- iPhone topik
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prokxy
veterán
válasz q13579 #20631 üzenetére
Értem én, h bevétel, habzsidőzsi utána, de könyörgöm, kinek jó ez???
Nekünk nem, mert játszhatatlan, bosszankodás van vele, idegesség, stb. Nekik meg azért nem, mert nem adunk ki pénzt a továbbiakban (ha nem premiumos pl), tehát 1xi bevételnek minősül, sőt még felháborodás is van, rosszhír keltés, stb.
Az előtt viszont tényleg nem tudok elmenni, hogy miért nem javítják a hibákat??
Most nem kell ide grafikus, történetíró, hangtechnikus, stb, egyszerűen a programot kellene megnézni, debugolni, szervereken kutakodni, h mi okozza ezeket! Értem én, h közben nyomni kell nekik kifelé a DLC-s dolgokat, az EA meg üti az ostort felettük, de ha ezt az év egyik legjobban várt hibáit nem kezelik, akkor ebből botrány lesz!100%-ig biztos vagyok benne, hogy a Játékosok közt sok olyan ember van, akinek megfordul a fejében az, h beperli az EA/DICE párost ilyen hanyag munkáért és a szolgáltatás hiányosságaiért.
szerk: (#20635) Liquidator: érdekes módon BF3-ban nincs ilyen gond a szerverekkel...ne én legyek már türelmes és megértő azért, mert a kifizetett összegért várom a 2 hete beígért szolgáltatást, jogosan!
[ Szerkesztve ]
Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
gali777
őstag
válasz q13579 #20711 üzenetére
Hát szerintem a legtöbben úgy voltak vele, hogy a BF3 jó volt tanulásnak frostbite-ból a dice-nak, ehhez képest meg percenként fagyogat ki. Amilyen irányt vett a bf én már az 5-ből nem kérek
(#20719) Cris99: Azt mondják szarabb lett mint volt. Én még nem próbáltam ki azóta, nincs is kedvem elindítani. Meg, hogy ez elvileg nem is patch volt, csak felkészítik a játékot a china rising-ra.
(#20721) zack: Hiába szar, úgyis megfogják venni a következő részeket is, lásd cod. Tök mindegy, hogy milyen, új akkor kell. Főleg nyugaton, meg amcsiban, ahol ez aprópénz.
[ Szerkesztve ]
-
=HG=
addikt
válasz q13579 #20738 üzenetére
Szerintem itt egyáltalán nem a COD miatt kellett kiadni a BF4-et ! Sokkal inkább a Mantle volt az, ami meghatározó volt. Véleményem szerint előre ütemezték az egész cirkuszt, és nem csúszhattak a kiadással.. A Mantle ugye december végén kerül élesítésre, és egyenlőre a BF4 használja majd ki. Ha valóban azt tudja majd, amit előre bezengtek, lényeges, hogy a BF4 elég nagy számú felhasználónál már jelen legyen.. Akkor fog ütni, ha tényleg jelentős javulást eredményez! Úgyhogy Nvidia felkötheti a gatyót..Illetve nem csak ők, hanem mindenki, aki játékiparban érdekelt... Szerintem jelen esetben Dice-nál pont tojtak most a COD megjelenésre... Sokkal fontosabb az új Radeon széria /GCN /és a Mantle..
-
=HG=
addikt
válasz q13579 #20748 üzenetére
Én nem vagyok ennyire kritikus egy játékkal szemben, mint itt jópáran. Elviselem a hibákat, ha attól még játszható egy játék..Legyen bugos stb... De BF4 tényleg elég sok hibával született meg..Így ez együtt egy kicsit sok.. Remélem sikerül kipofozniuk....
Azért megfordult a fejemben, hogy lehet a hibák egy részét már a Mantle részbeni beapplikálása okozza. Ugye jelenleg directX-en "fut" a játék, viszont a Mantle-t fogja használni... Lehet hülyeség, de elgondolkodtató.. -
prokxy
veterán
válasz q13579 #20925 üzenetére
Nekem a spawn utáni szinte azonnali halál tetszik. MOHW-ben ez meg van csinálva, h jelzi a squadtársadnak, figyeljen oda, mert te mindjárt a fejére ugrasz!
2 napja - patch előtt, még amikor játszani tudtam - javítom a tankot, erre egy PH-s kolléga rám spawnolt, úgy megijedtem, mint az állat, hirtelen ott termett előttem a tank tetején, mintha a Mennyekből szállt volna le hozzám! /meg is döglöttünk egyből mindketten utána, yeah /
[ Szerkesztve ]
Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
kriszpontaz
veterán
válasz q13579 #21809 üzenetére
Hidd el hogyha 3-4 kemper gyökér rád áll ezzel a fegyverrel mindegy merre akarsz elbújni, úgyis véged. A legtöbbje meg ha le is merészkedik az épület tetejéről, 3 méterről is ezt használja.
(#21840) scope2007: az akna tényleg nem olyan mint a BF-ben. 1x sikerült 1 robbanásra killt szereznem vele, ha egy aknára megy csak rá, akkor csak mobility hit van belőle. 2-t kell egymás mellé pakolni, akkor hatásos. Viszont Flood-on, a benzinkútnál víz alá pakolva a csónakkal érkezőket szépen a levegőbe repíti egy is.[ Szerkesztve ]
-
-
zack
nagyúr
válasz q13579 #21899 üzenetére
Teljes mértékben igazad van. Nem lettek a játékmódokhoz optimalizáltak a pályák. Több fedezék kellene, mert tök jó, ha éppen nincs jármű elindulok a sztyeppén futva, és kb az nem lő le aki nem akar. A 32-nél nagyobb TDM szerverek meg pont az ellenkezője. Ott sem ideális a játékkörülmény. Operation Locker pályán befekszenek a havas útra a sniperek, a 2 átjárható ajtót blokkolják, és kb annyiból áll a TDM, hogy a csapat egyik fele az egyik oldalon, az enemy a másik oldalon, és ész nélkül dobálják a gránátot az ajtóba, és tolják a GL-t, a kör végéig. Nagyon nem lettek átgondolva a pályák. CQ-n meg a kevés fedezék ugye a járműveknek kedvezne, de azok meg le vannak gyengítve. Nem akarom isteníteni a COD MW3-mat, de ott legalább optimalizálva vannak a pályák. Van bőven fedezék, jó a hitbox, és élvezetes arcade lövölde.
Itt meg folyamatosan fusztrációval küszködök, nem megy a játék. Tegnap megfigyeltem, A legkevesebb golyó amivel ölni tudtam az 12 lőszer volt assault-ként közvetlen közelről. Engem viszont rendszeresen 2 max 3 lövéssel terítenek le olyan távolságból, ahonnan max 1-es lövéssel lehetne pötyögtetni. Ha nem sorozatot lövök, megint csak sanszom sincs, mert bár találok, én előbb halok meg, míg neki marad 1-20 életereje. Szóval Ttomax-szal éjszakánként sokszor toljuk és sok a WTF szitu. Nem ma kezdtem az FPS műfajt és a multit (Quake 3), de ennyi "pro"-t még egy multiban se láttam. Miért? Mert kizárt hogy ennyi pro legyen. Quake óta kijátszottam 8-10 játékot multiban, szóval tudom miről beszélek. Ismerem a képességeimet, tudom, hogy mi reális és mi nem. Egyes egyedül a HC-t érzem reálisnak, érdekes, itt kevesebb a pro eredmények alapján (milyen furcsa nem?), de nem tudom csak erre korlátozni a játékot, mert nincs annyi játékos normális pinggű szerveren.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz q13579 #22182 üzenetére
Szinte szóról-szóra ezt írtam a napokban. Az egyik véglet az, amikor ,max 1.5 k/d-k vannak TDM-en, a másik az amikor tele van csalóval és lazába többeknek 8-10-12-es a k/d.
Most is toltam pár kört, nem mondom magam nagy sniper mágusnak, de amit páran művelnek, az hihetetlen. Szerintem ezek a "super" sniperek is csalnak. Ilyen célra rá 1mp kevesebb idő alatt nincs, és azonnal fejes. Sok a csaló, és szar a játék. Hamar meg fogom unni sajnos. Nincs motiváció a sok csaló között.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Xaels
félisten
válasz q13579 #22278 üzenetére
Néha van olyan, hogy sikerül összeszedni 1-2 értelmes embert. Tegnap is sikerült olyan 2 játékosnak mellénk csapódni akiknek lehetett hasznát is venni annak ellenére, hogy az egyikük KD-ja rémes volt(6/21), de volt annyi esze, hogyha egyedül maradt akkor megbújt valahol, hogy rá tudjunk születni, felhúzott ha olyan volt és stb... Ott is volt velünk az élen a végén.
KD-t is lehet néha jókat összeszedni. Nehezebb, több felé kell figyelni(ez szvsz nem bullshit) és nem lehet ész nélkül menni előre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
nanorambo
őstag
válasz q13579 #22278 üzenetére
Nekem összetettségükben jobban tetszenek a pályák, mint a Battlefield 3 alappályái, de tényleg nincsenek balanszolva. Nincsenek "heat point"ok. Mindenki rohangál mindenfele, el sem kezdődik a menet, jövök ki a főbázisról és HÁTULRÓL lelőnek. Nincs frontvonal, teljesen szétszóródnak az emberek. És itt mutatkozik meg igazán, hogy sajnos nagyon call of duty-sra vették a figurát. Pörgősebb játékmenet, mindenki rohan amerre lát, de a pályák meg nem erre lettek tervezve. A codban legalább figyeltek arra, hogy a mapokon a roncsok, házak stb irányítsák az embereket a "heatpointok" felé, hiába rohangál mindenki össze vissza, ott úgy lettek tervezve a pályák. A DICE szerintem ezt(is) elrontotta. Nem a játékmenetnek megfelelőek a pályák.
[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
veterán
válasz q13579 #22278 üzenetére
Nem is játszanak annyian medicet, hogy fel tudjanak húzni.Ha meg mégis inkább nem a defibet rakják be.Sokkal erősebb az engi kaszt, mint bf3ban volt. Annyi armor van a mapokon, hogy igazán sok értelme nincs medic-vel menni szerintem. Az, hogy kaotikus pont bejön nekem, már a bf3-ban is az jött be inkább. A bugokat(fagyástól kezdve mindent értek ez alatt) leszámítva összességében nekem jobban bejön mint a 3.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Frozzy
őstag
válasz q13579 #22278 üzenetére
most egyébként megnyugodtam.. azt hittem csak én vagyok ilyen szerencsétlen. egyébként igaz, hogy aki velem szembe jön és látószögben az esetek 80%-ban lelövöm. de legtöbbször hátba oldalba fentröl alulról lőnek le.. nincs egy olyan tdm map ahova jó szívvel mennék fel és aprítanék.. sőtt egyenesen a conquest egyedül JÁTSZHATATLAN.. max csapattal de úgy még nem próbáltam bf4-ben.. talán a rush még a jó de ott is egy nagy katyvasz az egész. rusholok egy pontra és a MI kezdőnkről hátba lő a csipás nagyon de nagyon nagy foltokat kéne küszöbölni.. :S
a hitbox meg egyenesen érdekes. én rá vagyok állva, hogy egyből a fejét tunkolom.. na most hiába tunkolom a fejbe ugyan úgy sokat kell bele lőni mintha a testét lőném azért ez nem így volt bf3ban sem.. meg csipával van amikor fejbe találom és csak csípi de van amikor egy testbe bele hal 100% élettel.. :S:S nem értem, hogy van ez megoldva de mindenképp játszhatatlan lesz így. ölök egyet max 2őt és meghalok aztán kör végén kijövök ilyen 16-14-el jobb esetben
iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017
-
@rglaaf
veterán
válasz q13579 #22278 üzenetére
Az biztos hogy valami nincs rendben a játékkal föleg az inf résznél, de basszus letoltam már vagy 12k óra játékot multiban az elmult 9 évben de még ilyen nem volt hogy az egér senset nem tudom belőni normálisra.
Ha az egér dpi(cpi-n) huzok akkor a játékban a sense 1-2%-on van és igy is tul rántom néha,ha lehuzom a dpi-t akkor a játékban kell felfele korrigálni ugy se jó nem érem én ezt.
És akkor még ott van ha 1-1 be találkozok a folyosón valakivel olyan mint ha 2 mp-t késne a reflexem amikor meglátom, még időm sincs reagálni már halott vagyok mi a franc akar ez lenni kérdem én?
A lövedékek elvesznek a semmibe a multkor a lmg ből a gyereket sorozom még kinomban röhögtem is hogy a 100-s tárból elment 50 mire kifeküdt
Néha a bf3-nál is rezgett a léc de ez gyalázat ami a 4-ben van a jármüveknél meg random hogy ki mikor pusztul meg. elakadsz a kráterekbe a kiállo keritésekbe, szenvedsz hogy kigyere de nincs idő mert kiszur gyorsan egy recon azt c4 halál a vége vagy ott van a spotolhatatlan aknák slam szóval igy eléggé gyászos és a legnagyobb baj hogy nem is élvezem a játékot semennyire.PSN:BiZzare_0 ️
-
ЯΞD
senior tag
válasz q13579 #22260 üzenetére
Mi meg pont azt beszéltük a csapattal, hogy mennyivel jobb lett volna ha nem ilyen egyszerűen oldották volna meg és inkább a weapon packokat 50 headshot kill-ek után nyitná... Az hogy bf3ban a holot szeretted itt nem biztos, hogy az lesz a kedvenced! Szerintem így is túl könnyűek a unlock-ok...
-
k.soma
senior tag
válasz q13579 #22562 üzenetére
Most vagy van az a lehetőség amit te felvázoltál, vagy nálam a BetterBattlelog miatt van favorit gomb a szerverek listájánál a pálya kisképe előtt (ha odahúzom az egeret), illetve a szerver adatlapján jobb felül is van favorite gomb.
Azt mondják a munka éltet.. de a pihenésbe sem halt még bele senki.
-
@rglaaf
veterán
válasz q13579 #31563 üzenetére
Viszont ha mindenki a szívére teszi a kezét, azért a BF4 messze a legkomplexebb multi élményt nyújtó játék a jelenlegi piacon........ amit rohadtul nem tudott megvalósítani teljes mértékben a dice, nagyot akartak villantani de belebuktak az EA-val egyetemben
PSN:BiZzare_0 ️
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest