Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xavix13

    senior tag

    válasz Plezs21 #17771 üzenetére

    Látom még mindig nem érted (vagy nem akarod érteni, nem tudom) hogy mi a problémám.

    Leegyszerűsítve:

    Battlefield 3: Csapatjáték kellett ahhoz, hogy kiszedj egy tankot, helit, akármilyen járművet. Korrekt, a végén már egész balanceos volt a dolog, beállt a rend.

    Battlefield 4: Csapatjáték kell ahhoz, hogy nagy nehezen életeben tarts egy tankot, helit, akármilyen járművet. Szerintem elég unfair dolog, lévén járműből van mittomén van 5 darab, míg infből legalább 20.

    Ezzel nem azt akarom mondani hogy a bf3ban nem kellett csapatjáték a járművek hasznos (!) használatához. Hanem azt hogy ott használhatóak voltak egyáltalán.

    Lassan átlehet nevezni az egész játékot Call of Duty: Extened Edition-ra, a doboz hátoldalán egy felirattal hogy "Battlefieldre jellemző elemeket nyomokban tartalmazhat. pl. járművek."
    Túlságosan előtérbe került az infantary ami szerintem nem jó irány.

    Vagy szerinted az? :F

    Egy counqest körnek alapvetően a járművekről kéne szólnia. Ha infantaryzni akarok, megyek egy kör domination, vagy tdm-et.
    De hogy cq-n miért tolják ennyire előre az infet, nem tudom a választ. Vagyis de.
    Meg kell szerezni a codos vérpistikéket a konkurenciától, viszont ehhez le kell nerfelni a járműveket a picsába + erősíteni az inf lehetőségeit járművek ellen, mert szegény pistike másképp nem tudna érvényesülni.
    Ezt kell elfogadni ez az új irány... GOGO DICE hajrá!!!

    Szerk.: De szerintem itt legyen is lezárva a téma, feleslegesen futjuk ugyanazokat a köröket, dülőre úgysem jutunk.
    Nekem egyedül ez az egyetlen problémám van a játékkal, hogy a járművek sz@rt sem érnek, de ez az én hibám, hogy azt várom el egy BATTLEFIELD-től ami a lényege. :U

    [ Szerkesztve ]

    One thing I've learned: if you don't draw first, you don't get to draw at all.

Új hozzászólás Aktív témák