Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tom_tol

    addikt

    válasz Mappa #58075 üzenetére

    Kösz!!!
    Ez a hsz. nagyban elősegítette a probléma megoldását :R

    Aki esetleg segítene, az nézzen rá legyen szíves erre a cfg fájlra.

    WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
    WorldRender.MotionBlurEnable 0
    WorldRender.MotionBlurForceOn 0
    WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
    WorldRender.MotionBlurMax 0
    WorldRender.MotionBlurQuality 0
    WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
    RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
    PostProcess.DofMethod 0
    PostProcess.BlurMethod 0
    PostProcess.DynamicAOEnable 0
    PostProcess.DynamicAOMethod 0
    PerfOverlay.DrawGraph 0
    PerfOverlay.DrawFps 1
    GameTime.MaxVariableFps 144

    Jó lesz vagy valamit másképpen kellene?

    Köszönöm

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák