- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szeke
senior tag
A köbcenti alapján történő besorolást én is nagyon elítélem a már felhozott indokok miatt (pl. 1600os dízel egy kategória a 2000-es bmw-vel). Ami megoldást jelenthetne: egy több szempontot figyelembe vevő rendszer. Bővebben: vegyék figyelembe a köbcentit, a teljesítményt, a színt, a márkát és a tulajdonos lakóhelyét, bonus-malus besorolását, mióta van jogsija, de ne vegyék figyelembe az életkort. Jobban árnyalni kéne a rendszert, mert ez így nagyon igazságtalan....
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Az olajfelhasználás soha a büdös életbe nem fog csökkenni. Kína még csak most KEZD motorizálódni. Még ha a fejlett országok csökkentenék is a felhasználást, Kína egymaga képes az egészet simán felborítani. Nem tudom, miért aggódtok annyira: az egyensúly meg fog teremtődni. Ha túl magas lenne a benzinár, az emberek igénye megnőne az elektromos autókra és egyéb kisfogyasztású eszközökre --> csökken a benzinigény --> csökken a haszon.
Erről mindig csak az jut eszembe, amit Londonról mondtak anno : ''ha ilyen ütemben növekszik a lovaskocsik mennyisége, X időn belül ellepi Londont a lósz*r''. Nagyon találó mondat ez. Ha drága lesz a benzin, lesz valami új helyette. Nem kell izgulni
SZERK: én is kocsival járok.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Ne egyszerűsítsd le ennyire a dolgot. A fogyasztás az egy dolog. A károsanyag-kibocsátás egy másik. S ez utóbbi fontosabb. A fogyasztást már nem nem tudják nagyon lentebb vinni. Nézd meg, mennyi az öreg corolla környezetszennyezése, és mennyi egy mai részecskeszűrős motoré...
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Naiv vagy Zöldkártyát csak az az autó nem kap, amelyik nem megy el vizsgázni (javítok, el se kell mennie vizsgázni, működik a ''távvizsgáztatás'' is)Ha betartanák a szabályokat, semelyik IFA sem lehetne már az utakon pl. (tudom, mert mi is csinálunk zöldkártyát (pénz beszél) ).
Egy Euro4-5-nek megfelelő, részecskeszűrős dízel összehasonlíthatatlanul kevesebbet szennyez, mint egy 15 év körüli, adagolós füstölős dízel.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Tetszik, hogy így félreértettétek az első kétüteműs hozzászólást
A hozzászóló azt mondta, hogy ''15-20 éves, 8-10 litert fogyasztó'' Senki nem mondott 15-20 literes fogyasztást
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Írták már itt előttem:
Nézd meg a másik oldalt: mit nyújt a BKV? Hajléktalanokat, koszos mocskos aluljárókat és közlekedési eszközöket, meg lehet fulladni a tömegben, satöbbi...
Aki megteheti, az nem fog BKV-val járni csak környezetvédelemből. Te sem tennéd minden valószínűség szerint.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Kicsit túloztam. De ettől függetlenül az alap az megmarad: aki megteheti, az nem fog BKV-val menni. Aki pedig azt mondja, hogy ő akkor is BKV-val járna, ha lenne pénze kocsira és benzinre, az minden valószínűség szerint nem őszinte.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs