- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz God Vazzeg #16 üzenetére
Szep autod van, tetszik, latszik, h jo allapotban van, csak ami szurja a szemem az a hatso dobfek Szerencsere mar leszoktak errol a BMW-nel is.
Kulonben ha nemet, akkor mindenkepp es kizarolag BMW, ez nem is kerdes, sorfozesen kivul csak ertenek ehhez is a bajorok
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
Tenyleg nem tudtam, h nem M3 S kepeket se nagyon lattam, ha lattam volna, akkor hidd el, h nem kerlek, h linkelj Esetleg majd vmi kep oldalrol, bar ha jol latom, akkor ez (meg) teljesen gyari. 1.6os hogy viselkedik? Tenyleg ramegy a gatyad is? Alkatreszekbol utangyartottak milyenek?
mod: ja, tenyleg jol nez ki, szine is okes, hatso lampa meg tenyleg illik ra
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Hat mivel van 1 kis es 1 nagy turbo, szerintem nem lehet olyan nagy a turbolyuk (hala a kicsinek), de biztos van, 1 ilyen ereju kocsinal abszurd lenne ha nem lenne, szvsz.
Uher: Felsorolasbol csak a kovetkezo hianyzik Az mar 7es lesz? Csatlakozok t1-hez, az elso szebb, valahogy kivanatosabb, hiaba sor6 a masodik s elso csak 1.6os.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
Be lehet mérni, de a gázolaj minősége határozza leginkább meg a porlasztók élettartamát, ergo egy rossz tankolással (nem is kell tudnod róla) simán gallyra vágod az egész motort. És természetesen ha egyik porlasztót cserélni kell, akkor nagy valószínűséggel azonnal vagy nagyon rövid időn belül cserélheted a többit is, szép dolog az, minél több henger, annál nagyobb élvezet kicsengetni a nem kevés dellát. Ha nem használod üzletszerűen a dieselt (többtízezer km évente), akkor korántsem éri meg az esetleges, de előbb-utóbb mindenképp bekövetkező komoly fenntartási költségek miatt, de a te dolgod.
Különben 528i mikor eszik nyolc litert? Autópályán nyolcvanas tempóban egy azt szállító kamion belsejében lekapcsolt motorral?
-
-
venember83
nagyúr
Tényleg ez kell a népnek? Hol vannak már a könnyed M3-as idők...
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #8783 üzenetére
Nem tudom, engem idegesít, hogy egy normális méretű autó már lassan kéttonnás tömeggel rendelkezik, a kis nyomorult városi cirkálók is már szinte tonnánál járnak, és nem igazán könnyítenek az autógyárak, francokat, csak nyomják bele az anyagot a kocsikba, cipeljen az ember minél több kilót, mindenkinek jó az. No mindegy, egyéni szocproblem, de a BMW modelleken nagyon kiütközik a folytonos növekedés, dudorodás.
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #8785 üzenetére
Audi nem érdekel, eddig se szerettem, Ford kevés szép autót készített, a németek közül a BMW tartotta magát valamennyire, de már nem. Ne hozz fel példának Fordot meg Audit a BMW topikban, marhára nem érdekel, hogy a többi autógyár mit csinál (pár kivétellel), a nagy baj az, hogy a BMW is követi őket.
-
venember83
nagyúr
válasz fekeandras #9197 üzenetére
Valóban nem. Csak épp még mindig nincs meg a benzines hangzás, hiába pörögnek egyre többet a dízelek. Szerény véleményem szerint. Hallottam sokak szerint szép hangú öthengeres dízel Volvót, de bizony az is messze volt a széptől. Vannak helyzetek, amikor jó a dízel, de azért a mindennapokban nem biztos.
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #9202 üzenetére
Pl. taxizáshoz, vagy munkahelyi autónak újonnan okés, de mindennapi munkába járós autónak nem jó a drága fenntartási költség, és a magas szervizigény miatt. Nem jársz vele elég sok km-t, hogy megspórold a magas fenntartási költségeket és a magasabb vételárat. Nem beszélve arról, hogy tartósságban sem a régiek már a dízelek. De ez inkább Melyik autót vegyek topikba való.
-
venember83
nagyúr
válasz Vangelis #10956 üzenetére
Nehezen tudom elhinni, hogy valaki megveszi az egyértelműen megvetett autót. Ha valaki izgalomra vágyik, az nem Audit vesz, de legalábbis nem A4-et, hanem S4-et, RS4-et. Főleg mivel volt már az illetőnek VW autója, azért kétlem, hogy ilyen rossz vásárlási döntést hozott volna... Szvsz kamu, bár amúgy az első bekezdéssel egyetértek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Mobil flották
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest