Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz engusz #12020 üzenetére

    A Cod1 akkoriban szín tiszta Quake3 engine-t használt, aztán jött az UO ami már valódi shaderezést használt a vízfelületekhez. A CoD2 is quake3 alapon volt de telerakva effektekkel, átültetve DX9-re annak ellenére hogy az alapmotor openGL alapú, a motor felépítése, könyvtárszerkezete megmaradt Quake3. Cod4 nél ammenyire nézegettem, a fegyók filejai még a Cod1-es felépítést tükrözik. Csak nehéz belelátni, mert saját titkosítást használ a fileokra. (nem lehet csak úgy kibontogatni a texúrákat hangokat mert más a kiterjesztésük, de továbbra is zip-be van a játék.
    Onnan vettem hogy Quake3, mivel a motor főbb bugjai megmaradtak. Ilyen például az FPS függő játék. Pl:
    -belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen
    -az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra - Ez egy tipikus Quake3 motor bug
    - elvileg ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre, de ezt nem tudom CoD4 esetében bizonyítani míg az első kettő álítást igen.

    Szóval nem igazán quake3 engine, csak pár dolog egyezik (ez olyan mit a Doom3, az is valamilyen szinten Quake3 motor). Elvileg saját motor, de nem nevezték meg milyen. Feltételezhető hogy quake3 kódját használták fel. Bőven lehetne még optimalizálni, hibákat javítani csak nincs rá igény. (legalábbis az ő szempontjukból)

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák