- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
gp Napokon belül indul az utolsó nyílt béta, amelyen sajnos csak a PC-sek vehetnek részt.
-
Mobilarena
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz engusz #12020 üzenetére
A Cod1 akkoriban szín tiszta Quake3 engine-t használt, aztán jött az UO ami már valódi shaderezést használt a vízfelületekhez. A CoD2 is quake3 alapon volt de telerakva effektekkel, átültetve DX9-re annak ellenére hogy az alapmotor openGL alapú, a motor felépítése, könyvtárszerkezete megmaradt Quake3. Cod4 nél ammenyire nézegettem, a fegyók filejai még a Cod1-es felépítést tükrözik. Csak nehéz belelátni, mert saját titkosítást használ a fileokra. (nem lehet csak úgy kibontogatni a texúrákat hangokat mert más a kiterjesztésük, de továbbra is zip-be van a játék.
Onnan vettem hogy Quake3, mivel a motor főbb bugjai megmaradtak. Ilyen például az FPS függő játék. Pl:
-belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen
-az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra - Ez egy tipikus Quake3 motor bug
- elvileg ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre, de ezt nem tudom CoD4 esetében bizonyítani míg az első kettő álítást igen.Szóval nem igazán quake3 engine, csak pár dolog egyezik (ez olyan mit a Doom3, az is valamilyen szinten Quake3 motor). Elvileg saját motor, de nem nevezték meg milyen. Feltételezhető hogy quake3 kódját használták fel. Bőven lehetne még optimalizálni, hibákat javítani csak nincs rá igény. (legalábbis az ő szempontjukból)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 ULTRA 12/256 GB - ÚJ
- KIEMELT AKCIÓ: iPad Pro 9.7" Rose Gold 32GB wifi (MM172FD/A) kitűnő állapotban szuper áron eladó !!!
- Sony Xperia 10 V eladó ! Használt, sok garanciával.
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs